Amacam blog aku....OK tak ?

Sunday, March 2, 2014

Street Machine Autosport Festival 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Buat kali kedua dlm tempoh tak sampai 2 bulan ..pihak Kolej University insaniah Kuala Ketil sekali lagi menjemput untuk mengadakan pertandingan Autoshow dan Audioshow di tempat mereka. Kalau hampa masih ingat , aku pernah buat event kat sini pada Jan 2014 yg lalu . Harapan aku agar event kali ni akan berjalan lancar seperi biasa .

Berikut adalah details ttg acara pertandingan tersebut .

Street Machine Autosport Festival
Venue : Kolej Universiti Insaniah Kuala Ketil Kedah
Date : 22hb Mar 2014
Time : 10am-6pm

Autoshow Categories
Proton Standard
Open Standard
Open Extreme
KCAR Standard
KCAR Extreme
MIRA look
Olskool
Open VIP

Audioshow categories
2 Woofer SPL
2 Woofer Inner SPL
4 Woofer SPL
4 Woofer Inner SPL

Best sticker , airbrush , bodykit , engine , interior , hella flush , Hello Kitty , GT Look
Best Car Club ( 3 trophy )

Register RM20 ( starts at 10am close at 3pm )
Judge : 3.30pm
Prizing : 5.30pm

Prizes : Trophy + Hamper
Sponsors : Kolej Universiti Insaniah Kuala Ketil , VTops , KW Trading .
Organizers : GM Event Management , Kelab Sukan Bermotor Mutiara , Kulliyyah Hospitality & Halal Services KUIN.
Dengan Kerjasama : GkkNK

Official Media : Karhifi
Official Sticker : Tom's Stickers
Booths call : Faizal 012 5802131 , Fathi 017 5078748
Autoshow call : Khairul 019 5712256
Audioshow call : Azahar 019 9116963
www.gilamodified.com

4 comments:

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

mudah2an event ni bjalan dgn lancar ye abg KH =)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cayalah. Hebat ni. Siapa yang ada sana nanti kena pergi tengok festival permotoran macam ni. Semuanya hebat-hebat kereta kat sana.

OhPanduan said...

menarik ni. Mesti kereta kat sana cantik-cantik kan?

agiboy said...

salam bang. tumpang tanya. abang ada buat mod bumper x? saya nak kacukkan bumper lompat dengan vivio, tapi tak tahu nak buat dimana yang berbaloi harganya. saya ada di tanjung malim. kalau ada, abang tolong pm saya di whatsapp ya? tq. 0199505964