Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, August 19, 2013

Culture Japan Convention 18/8/2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Tengahari tadi sempat jugak aku ke Straits Quay , Tanjung Tokong Penang untuk melihat festival ini dgn lebih dekat . Boleh dikatakan ianya syurga bagi peminat2 kartun @anime dr Jepun seperti Naruto dan sebagainya . Antara acara yg berlangsung adalah show off pemilik kereta yg mempunyai sticker karakter kartun tersebut , pertandingan pakaian karakter anime , product booth .

Jom layan pics yg sempat aku ambil tadi ...

Sebelum masuk...posing dulu..











Bersama sahabat aku ..Cikgu Mady..owner Kancil Biru tu ...


Dgn bodyguards aku...









14 comments:

Botak said...

kete yang ada katun² ni biasanya jaranglah guna katun naruto., kebanyakkan guna watak pompuan., tak kisahlah katun ape pon, yg penting pompuan.. :D

Sayangku Zie said...

wah ad jugak kete buh gambaq kartun ni... huhu cantik lak tu...

Angel Beats aka Mira Classic said...

Mekasih abam kerol sudi mai dtg melawat kami....last day semua duk tgu cabutan bertuah.. heheehe....

Hunny Kitty said...

kawaii nehhhhhhhhhhhhhhhh

Kancil 8349 said...

wah...terbaiklah semua kereta...mantap benar

ummiross said...

kartun Jepun cute!!!

Az Linz said...

Wahhh... kete saya disitu jugak.. trimas for the support!!

Az Linz said...

Eh! Sy nmpk keta sy disitu!!

LydSunshine said...

Sangat menarik konsep anime ni. Sasuke-Kun pon ada.

krole said...

wah menarik ni...pergh! kalola mende camni kena anjur kat tmpt krole confirm p...pergh! ada kakashi kat sna huhuhu

p/s : bro kalo nak tngok saga jadi skyline mai blog huhu~

Nizam Ijam said...

perghhhhh jepun!!!

saya dah update..jom semak :D

Empayar Utama said...

Siyes pernah terserempak dengan kereta Naruto kat JB nih. Dengan seatnya, dashboardnya, siap pasang tv & ada laptop kat kerusi passenger terpasang cerita Naruto. Haduiii tak sempat nak snap foto larrr

baby comel said...

serius?? tak sangka ada kereta yg ownernya comel2 camni. Tak pernah tengok, dan nampak kat jalan. kalau nampak nak tahan ler :)

caliph shuriken said...

bila gabung keta + anime = mmg terbaik laa ^^