Amacam blog aku....OK tak ?

Saturday, April 20, 2013

UNIKL Autoshow esok 21/4

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian...

Apa mcm penamaan calon di tempat hampa harini ?? Mesti best kan ..tak kisah lah sapa yg anda sokong ..BN @ PR...janji semua nya selamat dan berjalan lancar harini . OK...esok hari yg busy bagi aku sebab acara pemotoran tahunan anjuuran UNIKL , Kulim bakal berlangsung...tahun ni merupakan tahun ke-3 aku bekerjasama dgn UNIKL dlm penganjuran Autoshow..kepada sesapa yg berkesempataan esok ..jom la p sana esok..


4 comments:

Z ie said...

unikl pulak yer... kalau da masa leh pi....

nik ros said...

good luck.moga event berjaya

tak kisah nak sokong parti mana pun .hak masing2 kan..hehe

TiranaAduka said...

jauhnya nak gi

ummiross said...

Semoga semuanya berjalan lancar