Amacam blog aku....OK tak ?

Sunday, April 28, 2013

Lebarkan sayap ke Tasek Kenyir pulak 27/5/2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Harini aku ke Tasek Kenyir Terengganu sebab ada meeting event dgn pihak KETENGAH ..lama sunggoh aku x p Pantai Timur ni..last sekali aku p masa tahun 2004 dulu . Pihak KETENGAH menjemput aku sebagai event manager utk Autoshow . Karnival yg diberi nama Festival Kenyir 2013 ini bakal berlangsung dr 16/5 ke 20/5 dan pelbagai acara menarik telah diatur oleh pihak KETENGAH . Inilah kali pertama aku dapat buat event di sebelah Pantai Timur ni...kira ni mcm satu penghargaan buat aku dan InsyaAllah aku akan buat yg terbaek .
So lepas meeting tadi ...sempat lah ronda2 sekitar kawasan Tasek Kenyir tadi ...esok aku akan ke Kota Bharu lak sebab ada meeting lagi satu untuk event bulan 6 .penat2 wo !

Bersama En Jafrie..Pegawai KETENGAH










9 comments:

Amanina Sofea said...

wahh.. tak penah pi lagi tasik kenyir

❤Kamsiah❤ said...

Tasik kenyir..terbaik..cantik..lps buat event nanti..boleh la memancing pulak..

Ahsfantasy Ryu said...

Bila nak datang KB ni..? :)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Bestnye pegi tasik kenyir
bila la nak sampai juga.

ummiross said...

Waa jauh tu berkembang, best kan tasik kenyir, cantik!!

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

tahniah abg KH,,dapat buat event kt sane=)

Cik Yatt said...

dah lama tak pergu sna. last time sekolah dlu

Ym.Bundle said...

woo..aku rindu tasik kenyir bro..lama tak ngail kat sana..

annie said...

bestnya..