Amacam blog aku....OK tak ?

Thursday, April 18, 2013

Autoshow AEOn Jusco Bandar Perda Apr 13 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ..

Buat julung2 kalinya ..satu acara permotoran telah berjaya menggegarkan Aeon Jusco Bandar Perda Sabtu baru ni . Acara yg gempaq ni len tak len telah dianjurkan ..ehem2...oleh aku sendiri..pada awal pagi acara demo drift telah diadakan dan disambung pulak dgn acara autoshow pd sebelah petangnya dan berlarutan hingga ke malam . Mmg best buat event kat sini..InsyaAllah aku akan buat lagi kat sini pd June nanti .



















4 comments:

Hunny Kitty said...

trimas to organizer..and all participants dan jugak pengunjung....mujur je nak tarik diri hari tu sebab adik ipar xcident...tapi katanya teruskan dia ok je...baguih adik ipar ai okkk.. :P

Amanina said...

sempat pi kt sini..hehe

khairul hassan said...

Amanina--awat x tegoq abg K ?

Hunny Kitty said...

abang K tu...ewahhhhhh~