Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, February 18, 2013

SPIDERMAN MAI LAGI ...

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Adik aku sekarang ni tgh menyiapkan satu projek buat airbush utk Viva ni ..aku baru ja balik ushar kereta ni tadi..rasa2 40% dah siap . Kalau hampa masih ingat , dulu adik aku pernah buat design Spiderman ni utk kereta Naza Citra Wahida , nampak gaya tambah lagi sorang lagi peserta autoshow lepas ni ...bila dh siap sepenuhnya nanti,,aku akan upload buat tatapan korang semua ..



21 comments:

Shaiful Zaidi said...

Cicakman takdak ka?..hehehe

saffiya_aleesya @ echa said...

sempoi gak.. ;-)

BUNDA a.k.a KN said...

yess! superman datang lagi..

Cik Yaya said...

wahh smart!

nik ros said...

lawa la :)

❤Kamsiah❤ said...

cantik no platnya-pku 464...
ownernya taksub dgn spiderman kut..

Zie said...

wahh gerunlah pulak.. hehehe

LydSunshine said...

Cantiknya... Terer adik bro.

sahromnasrudin said...

pas nie boboi boy plak erk heheheee

Mila Ahmad said...

cutenye...abang klu corak ukir2 untuk kete perempuan bape harga? boleh bagi quotation ke?

ni email mila Lovex_lunic8819@yahoo.com

ummiross said...

Wow!!!..Memang berbakat!!

afzalsukasuki said...

err bro kalau nak tempah, berapa ea?aku nak lukis gambar Mat Kool..ingat kete honda aku tu nak buat meniaga askim

Knor said...

cantiknya..ingatkan kek aje..

Kazman / Sue said...

hasil tangan yg terus melangkau jauhhh.... avanza aku kalau solek mcm ni mahu terus simpan rumah ni... sayang nak bawak jalan

shark said...

abg,ingat mase auto show shah alam tu saya nak mai..tp laki plak outstation..sedih betull la :(

len kali mana2 area shah alam roger saya eh bang :)

selamat maju jaya!!

diana said...

ok..ni cantik..:)

aLamS LegacY said...

comey2...bleh try kat keta sendri

khairul hassan said...

Afzal...betoi ka hg nk buat ni ? bukan takat mat kool..bapak mat kool pon bole ! :)

khairul hassan said...

Shaiful..bukan takat cicakman...mengkarong pon bole haha

Kancil 8349 said...

terbaik

C.T.K said...

amboi, adik pon join..terbaik lah