Amacam blog aku....OK tak ?

Sunday, January 27, 2013

Wanz Classic Sport

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Antara modified kancil yg mencuri perhatian aku masa Autoshow Ipoh haritu ...klu sesapa nk berkenalan atau nk bertanya ttg jentera Bro Wan ni..leh la ke facebook.com/wanz.classics












17 comments:

nik ros said...

wah..dah tak nampak mcm kancil dah. cantik kaler merah ni

Kak Mahh said...

Merahnya....

Cik Yaya said...

waahh depan nmpk klasik tp tgok blakng, dalam semua mmg tbaik la..utk kncil..heee =D

shaiful zaidi said...

mmg klasik dan menarik. .

krole said...

wuahhh terbaiklah kancil tu..da cam mini coper aku tngok~

Knor said...

SANGAT COMEL DAN CANTIK..

LydSunshine said...

Owh, very nice. Dia buat kancil dia jadi ala2 keta classic. Santek.

My Life's Journey said...

Waaaa mantap la bang ... memang cantik (^_^)

C.T.K said...

kete kancil pon leh jd cmni...rela beli kancil je..hehe

El Hardy said...

woh..mantop bro.da jd mcm mini cooper gua tgk.agak2 berapa costing dia abis modified ni

afzalsukasuki said...

perghh sempoi, aku suka warna dalam tu bro

afzalsukasuki said...

perghh sempoi, aku suka warna dalam tu bro

afzalsukasuki said...

perghhh sempoi bro, interior dia awesome la

afzalsukasuki said...

halamak bro interior dia ngan enjin part dia kemas la :D

Kasih Salina said...

cun color merah tu..

caliph shuriken said...

simple jaa tapi lawa ^^

Kancil 8349 said...

cantik keretanya