Amacam blog aku....OK tak ?

Saturday, December 8, 2012

Car sticker Autoshow V Walk Butterworth 12.12.12

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ...

Sapa nak kena p sana la ....:)


14 comments:

Koding said...

V Walk??
Apa maksud agaknya tu...

fifie said...

Mesti minat sangat nie dengan kereta kan. Lelaki dan kereta tidak dapat dipisahkan. hehe

beckhrooy said...

cantik tarikh 12.12.12, tahniah domain baru bro

khairul hassan said...

Koding...ntah la..sy pon x pasti apa maksud V Walk tu

nik ros said...

kalau dekat dah lama dah suh hubby pi sana..hehe

Abhamz SSU said...

assalam, sticker yg gempaq....

CekbOlat-bOlat said...

jauhh . kalau aloq staq kita pi . heee :D

Dkna Abza said...

cantik tarikhnya :)

Titisan Hujan said...

byk2 negeri, penang la yg blum jejak.smlm bru je gtau kesayangan bila agaknya kita nak pegi


ehehe...gdluck abg

Cik Yaya said...

suh owg p,awk p ke x ni? ^_^

khairul hassan said...

Cik Yaya..saya wajib p...sebab saya yg akan organize show tu :)

shaiful zaidi said...

nak satu boleh? ..
he3x

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

tarikh cantik tu =)

Kasih Salina said...

cantik2 tarikh tu..12.12.12..