Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, November 27, 2012

Tolong...tolong...

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ...

Aku teringin nak tukaq domain..www.gilamodified.com...

camna nak buat erk..? sapa2 tolong jap ..

Pertolongan kalian amat saya hargai...




11 comments:

myfirdz said...

Da sorg rakan blogger yg sy follow tukar URL.. try tnya kat sini cmne nk tukar..
http://www.eizil.com/hubungi-saya/

tak pun baca entry ni dulu n fahamkn.. hehe.. nk trg lebih2 sy pun x terer la.. bab sticker kete tahu la.. http://www.ladyainaa.com/2012/11/done-change-my-url.html

krole said...

wuah upgrade nmpk~sory ya bro khairul tak brapa nak tahu bab ni...takpa2 nnt aku cba tnya mmber2 yg len~

ummiross said...

hehe..ni kena tanya yang arif ni.

shaiful zaidi said...

Tak dapat tolong, tapi nak tau jugak kut2 ada rakan yg boleh tolong...utk masa depan.

Ym.Bundle said...

waa..bgus tu bro..tapi aku tak tau la camne..cuba2 la google tutorial..insya'allah ade..

Knor said...

ha ah tolong.. tolong dia..:)

My Life's Journey said...

Huhu kalau tanya gan umi ni ..pasti jawapannya tak tahu .. pasti kat luar sana dapat membantu abang (^_^)

Khaifaiz Khaifaiz said...

kene beli server la kud... sy pun sedang berkira-kira juga

LydSunshine said...

Alaa.. tak pandai jugak...

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

http://www.suarapemikir.com/

die tau =) t try tanye kt die

L said...

L xtau. sori. moga ada org dapt tlg bro..