Amacam blog aku....OK tak ?

Sunday, October 7, 2012

For serious buyer ONLY !

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Dok tengah ber"fb"..tetiba dapat satu msg dr kawan aku di KL..katanya nak let go Myvi ganaz dia nih . So sesapa yg rasa2 nak berjinak dlm dunia autoshow...kereta ni amat sesuai utk anda ...
Interested call Mr Vicky : 010 2116028 @ contact thru fb dia.









17 comments:

ummiross said...

Sapa2 yang berkenan, cepat2 grab, nanti melepas myvi yang ganaz ni!

shaiful zaidi said...

hijau...cool n organic..

azizah :) said...

peh... smart tuh.. hijau pulak...wow!!

Che Rosliza Che mat said...

memang ganas giler keretanya....suka tengok kaler hijau tue....

Dkna Abza said...

nape nak jual? sayangnyaaaa..

Yas y said...

Hanya kaki modified saja yg sanggup beli keta2 mcm nih...:D

syiela said...

cantik! mesti ramai yg berebut nanti

Abhamz said...

assalam, tak cukup bajet...klu tdk, sambaq dah.

My Life's Journey said...

GREEN ... Sejuk ja mata memandang .. kalau umi yang pakai .. mesti mata orang hijau gak tengok hihi ..cantik!

Kasih Salina said...

cantiknya color hijau tu..kagum betoi la..

Edy Fee said...

awesome!

Belalang hijau Perisik said...

cantik ya amat... nanti soh dia air brush keta baru dia warna ijau gak, pastu letak pic belalang ijau perisik... hahaha

wahida said...

perghhhh....mmg ganaz!!

LydSunshine said...

Wow... hijau. cantiknya.

L said...

masih tak mmpu nk miliki keta.. =(

Koding said...

Indah berklorofil...

Niswatus Solikah Samik said...

ganas aih! smart! lama x jengok abang.. harap abang sihat! :)