Amacam blog aku....OK tak ?

Saturday, October 27, 2012

Antara Myvi yg cun di utara...

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian...

Sebelum kita jengah kereta Myvi ni...saya dgn ini berbeasr hati menjemput semua rakan2 bloggers ke perkahwinan saya ..eh silap..perkahwinan adik lelaki saya pada hari Ahad Oct 28 di Taman Kempas Indah Kulim ( belakang pusat servis Toyota ) . Mintak maaf sebab terlewat jemput . Semoga dgn kehadiran kalian akan memeriahkan majlis ini nanti .



Aku shoot pics keta ni masa Autoshow Baling Kedah Sept 9th yg lalu . Apa pendapat hampa ttg kereta ni ?


















12 comments:

CekbOlat-bOlat said...

beli keta dri 5org bleh dduk tggal 2 . haihh

ZWAN SABRI said...

ingatkan nk kawen untuk kali-2.. HAHA..
btw, smart sunggoh myvi tu.. tergoda.. ;)

Sharifdez said...

Buat kereta mahal2 tapi tak berani nak naik. Huhuhu.

Cik blogger said...

perrh...cantik... tu

Hans said...

bro pernah dengar kumpulan kereta nama MySat x?

shaiful zaidi said...

wow...cantiknya.

baby comel said...

errk, cantik tp takutnya nak tengok kereta yg dh dimodify camtu =)

caliph shuriken said...

dh nampak lain myvi ni, huh...

tirahzairi said...

menarik2...hehe

Zie said...

rasa macam pernah jumpa masa outo show kat juru baru nih....bertenggek jugak nak ikut somi hewhehehe

Zie said...

alamak lambat baca tidak leh singgah kenduri.. ahad ritu lalu situ pa nak balik sg Duri... hehehe

Mila Ahmad said...

memg smart gila la myvi ni.