Amacam blog aku....OK tak ?

Sunday, September 23, 2012

Camry Cikgu Khairul

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian...

Alhamdulillah..aku dh fully recovered dr demam..thanks pd kengkawan yg bg nasihat serta doa buat aku ...hanya Allah dpt membalas jasa baik kalian.OK tanpa membuang masa ..tuan empunya jentera yg bertuah mendapat liputan dr aku kali ini adalah Toyota Camry milik bro khairul.cheman yg menetap di Sg Petani Kedah .
Bro Khairul ini merupakan seorang warga pendidik dan kerap sertai autoshow yg aku anjurkan . Jentera beliau yg membawa konsep VIP dah kerap kali menggondol pelbagai kejuaraan termasuk yg terbaru di Autoshow Baling pada Sept 9th yg lalu . Tengok gaya modified cikgu ni dh betul2 ngalahkan keta cikgu besaq dah ! haha jgn marah no cikgu...beriban dh lebur ni ..tp minat punya pasai ..semua no hal kan cikgu...BTW..bila cikgu nk boh rim 20" tu ?

Tahniah cikgu...pasai menang kat Balim hari tu ..jgn dok dakap masa tidoq udah la ..

Errr..air sus B.A.T.A ??



















20 comments:

caliph shuriken said...

hebat interior dalam keta ^^

kak mah said...

Akakmampu tengok je ni...

My Life's Journey said...

Abang khairul demam rupanya ..alhamdulilah bang khairul dah sembuh ..

sembuh aje terus ke projek bang ni ..memang kental jiwa bang khairul ni (^_^)

waaa nama pun sama dengan cikgu empunya kereta hihi

abhamz hamaz said...

assalam, mmg bergaya dan elegant...yang mahal tu pedang samurai....bagus jugak buat jaga keselamatan

ummiross said...

Wow!!!, kelas gitu!

O CIKTEDDY said...

perghh ohsem!

Zie said...

dah baik demam ker?,, memang musim tu...

wah kereta... cantik giler... sayangnya nk naik...

Kasih Salina said...

makaiiii..dahsyat,mewah & elegance..no plat 1970 tu mesti ada makna..

khaifaiz said...

vip style... like

Yas y said...

Mak aih...cikgu pun giler modipied ehh......

Mila Ahmad said...

smart gila nampak mewah.

LydSunshine said...

Tak sangka cikgu pun ada jiwa modified keta. Ingatkan cikgu2 skema. Cayalah cheman.

Knor said...

agk2 nak ltk mana trofi tu..

miss Fyqa said...

keta mewah..mampu tgk je.. huhu

Edy Fee said...

perghh dh la kete mhal

Che Rosliza Che mat said...

besar betul pialanya...boleh wat peluk tido....tahniah...untuk cikgu...

Angel Beats aka Mira Classic said...

terbaek lar...

Dkna Abza said...

makkk aikkk..piala lg tinggi dari kereta..hahahaa

shaiful zaidi said...

hitam itu menawan...

amranaiman said...

tingginya piala :D