Amacam blog aku....OK tak ?

Saturday, September 1, 2012

Autoshow The Carniivall Water Park Sg Petani Part 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ..

Jangkaan awal aku meleset sama sekali..aku ingat x ramai yg dapat datang show ariitu..rupa2nya sambutan serta respon yg aku dapat amat hebat sekali..hampir penuh kawasan tempat tu dgn kehadiran kelab2 kereta , peserta serta orang ramai .
Minggu depan autoshow kat Baling pulak ...aku akan kembali sibuk lepas ni dgn banyak projek yg aku nak kena buat.Mintak maaf klu x sempat nak ziarah hampa semua .






















Macam biasa aku jadi emcee jer...







12 comments:

shaiful zaidi said...

salam..Moga autoshow ni terus berjaya.

Dkna Abza said...

hambooiiii...abg dah start bz balik yea ;p

Knor said...

sebok selalu ye...meriah dgn kereta..

EruzuLiyana said...

gudluck in upcoming autoshow :)

syiela said...

tahniah bro.. hebat sambutan

abhamz hamaz said...

assalam, VW lama tu yg lain dari yg lain...yg lain2 semua hebat2...st penganjuran yg hebat...tahniah!!!

LydSunshine said...

Ramainya datang. Yang Volkswagen tu cantik la.

khaifaiz said...

hapening gila

LidiaSuraya said...

dah start autoshow balik laaa nie yer.. :)

L said...

L datang show ni bro.. haha . memang terbaik...

jemput baca entry baru..=0
http://lolz-l.blogspot.com/2012/09/inilah-insan-yang-wajib-kita-cintai.html

khairul said...

L...awat x mai tegur saya

Che Rosliza Che mat said...

cantik2 kereta...hapenning betul..