Amacam blog aku....OK tak ?

Friday, September 7, 2012

Ada gaya macam toke kedai ka aku ni ??

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ..

Esok merupakan opening ceremony kedai acc. milik kawan aku ni kat Kulim ( berhampiran stesen minyak Mobil dekat Giat Mara Kulim ) . Sebagai kawan , aku sokong dan bantu sedaya upaya yg boleh dlm memastikan event esok berjalan dgn lancar dan berjaya . Antara XTVT menarik yg telah kami susun adalah show off kereta2 autoshow , demo audio , car club gathering serta product introduction .
InsyaAllah majlis esok akan diserikan lagi dgn kehadiran Ketua Polis Kulim ..Tuan Hj Ghuzlan . Buat rakan2 yg berkesempatan dan ingin mengetahui lebih lanjut ttg product Ultra Racing , sila lah datang esok yer ..majlis bermula dr 12pm sampai 6ptg .








14 comments:

abhamz hamaz said...

assalam, baguih jugak hang jadi toke...

LelakiSemalam said...

piala bukan main banyak lagi....

syiela said...

ada gaya...

banyaknya piala

amranaiman said...

ade la gaya.. huhu.. bro kalu ade nk suh wat autoshow.. leh contact lu ek..

Zie said...

ada gaya... wah wah best tu....

Kancil 8349 said...

wah...semoga dapat untung banyak

Niza Romli said...

ada acara makan2 tak?

shaiful zaidi said...

Moga segalanya berjalan lancar.

Knor said...

bolehlah tu jadi bos.bos yg kuat bekerja.

Belalang hijau Perisik said...

salam bro... sori lama x mai sini...
baguih2, mmg tokoh2 jadi tokey dah tu...

tahniah ye kat kawan bro tu :)

Dkna Abza said...

dah macam tokey la abg ;p

sedutzone said...

fuh... kalu masin mulut ni, jangan kata tokey, ceo pon ada tokoh... ahakz...

Jos Revalution said...

memang toke pun!..hehehe

Che Rosliza Che mat said...

ada hihihi