Amacam blog aku....OK tak ?

Thursday, August 9, 2012

Only in Malaysia..

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Korang dh bayaq zakat ka ??


33 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

dah..

Shaiful Zaidi said...

Lum lg bro..
macam2 ada...

wahida said...

wah...zakat pun dah ada pandu lalu ye...
mudahnya!!

Titisan Hujan said...

nak kena tanya kekanda dulu,dh byr lum

abg khairul dh ke???

Mila Ahmad said...

Fuyoo, senanglah cam tu kan.

AYuNG said...

abg dh ka? hehe =)

tirahzairi said...

xtaw...xtnya mak abah...hehehe

#tirah plak yg demam...tp ok dh cket hr nie#

ym_bundle said...

erk..sejak bila ni..hahaha..cam kelakar je gayanya..

Fadzli Amir said...

Salam...alhamdulillah..dah settle dah...amboi drive thru zakat pon ada...

ummiross said...

hehe..terbaek!!!

❤Kamsiah❤ said...

cik abg dah bayar dah.....

kat negeri2 lain ada ke bayar zakat pandu lalu mcm tu...

Kazman / Sue said...

haloo kawan... mai datang tempat aku ni boleh bayar zakar fitrah cara pandu lalu... heee3x...

LydSunshine said...

Dahhhhhhhhhhh.... suami bayarkan.

syiela said...

punya la nak memudahkan orang bayaq zakat kan bang.. tu pun ada yg liat lagi

alhamdulillah saya en.hb dah selesaikan

Dunia Baru said...

kelah ore ganuu

Edy Fee said...

ampak sgt org skrg semua nak cepat;
\takpe la.janji bayar

Prettywrite said...

bagus ni..memudahkan orang ramai..

khairul said...

asyik2 aku jer tya org kan...aku baru jer bayaq tadi hehe

Hans said...

hahaha
skrg semua nak cepat jer

anie said...

bagus ni

Zie said...

alhamdulillah, en suami dah bayar minggu pertama posa.... mudahan diberkati

diana said...

belum lagi..
ingatkan suami nak bayar malam tadi lepas terawih tapi katanya ada tazkirah kat masjid ,ramai sangt orang sampai tak sempat nak bayar.malam ni la kot nak bayar.

Kancil 8349 said...

pergh...terbaik...

My Life's Journey said...

Mat pagi bang khairul!!!!!!!!!!!!!!!!! lamanya tak kesini ..rindu sudah nak bw dah hihi ..

wahhhh dimana2 pun boleh bayar? tabik spring umi dengan kemudahan yang ada sekarang ni ..

selamat berpuasa bang dan seiisi keluarga (^_^)

abhamz hamaz said...

assalam, mmg kreatif dan memudahkan...terutama kat kl

shark said...

ada ke bang??
hahahha..;p

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

kemudahan dah ada depan mata, senang dan menyenangkan, terpulang kepada kita untuk menggunakan peluang itu atau masih melengah2kan... (^___^)

Dkna Abza said...

baru bayar semalam abg..hehehe..

nie kaunter kat masjid besi putrajaya kan..

KorN said...

ouh.. belom bayar lagi... zakat pandu lalu pon ade ye

kak mah said...

Belum

azizah :) said...

memang terbaikk lah! nasib la suami jijah dah bayar..hehee

Che Rosliza Che mat said...

Belum lagi bayar...mungkin petang nie kot ..

aswadz said...

1st time nampak ada kaunter zakat pandu lalu.