Amacam blog aku....OK tak ?

Wednesday, August 22, 2012

Bantulah sekadar termampu...

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ...

Amacam hampa semua ..Raya OK ? Aku dah mula kerja harini..boring nak mampoeh ..apa boleh buat dah kewajipan kan  . Tengah dok belek2 paper Metro tadi , aku terbaca satu story ttg ketabahan seorang suami yg menjaga isterinya yg menderita penyakit kegagalan saraf otak kira2 setahun yg lalu . Doktor menjangkan hayat isteri beliau adalah amat singkat tapi kuasa Allah sapa tahu kan . Saudara Abil telah mewujudkan sebuah blog khusus buat isteri tersayang beliau . Aku dah follo blog beliau.@ http://abil4fauziah.blogspot.com/...korang bila lagi ?

Dalam kita meraikan Aidilfitri ini , jangan lah kita lupakan pada insan2 yg kurang bernasib baik seperti mana yg sedang dialami oleh Saudara Abil ini , marilah sama2 kita hulurkan sumbangan ..tak kira dari segi material atau pun wang ringgit , sekurang2 nya kita utuskan doa serta kata - kata perangsang buat beliau . Buat Saudara Abil semoga beliau tabah menghadapi dugaan Allah ini .




5 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Salam. Terima kasih atas sokongan n doa yang di hulurkan untuk kami di sini. Sokongan tuan amat2 kami hargai. Terima kasih juga pada semua. Terima kasih.

Knor said...

selamat hari raya yg ke 4 en khairul dan seluruh keluarga.

terharu tgok pic tu..semoga cpt sembuh.

Abhamz said...

assalam, sama2 pakat bantu setakat yang termampu....

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

selamat hari raya 1433H ye abg khairul (^___^)

Che Rosliza Che mat said...

Pengorbanan seorang suami...Jarang kita tengok...jap lagi nak singgah blog beliau...