Amacam blog aku....OK tak ?

Saturday, July 21, 2012

Pemilik Preve..betul ka ni ??

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Aku baru ja dapat pics ni dr kawan aku..katanya kisah ni berlaku ni Sg Besi baru2 ni. Aku tak tau samada betul @ palsu ( mungkin sengaja diada2 kan ) cerita ini..Pemilik Proton Preve ini mengadu yg kereta Preve yg baru dibelinya mengalami masalah2 seperti dibawah ...

ENJIN ROSAK
GPS ROSAK

Mungkin benar atau sekadar provokasi untuk menjatuhkan maruah Proton di mata pengguna atau bakal pembeli Proton . Hampa ada dengar ka berita yg x baik tentang Preve ni ?? atau ada rakan2 blogger yg sudah pon memiliki Preve ni ..sila lah kongsi pengalaman anda disini....mana tau boleh dijadikan panduan buat kita semua .




Tak sampai sebulan enjen bocor...

GPS rosak...

16 comments:

Zie said...

mudhan tk seteruk yg diceritakan, tpi perkabaran dri kereta sebelom ni, mcm tu gk kan? huhu

Jos Revalution said...

salam ramadan juga dr sy bro...semoga penuh puasa tahun ni.. :)

Edy Fee said...

biar betul;...or ni saje2 jew dengki

caliph shuriken said...

ada view kes ni baru2 ni.. x pasti plak citer sebenar...

Bro Nasa said...

ada dengar jugak cite ni sebelum ini..tapi ia normal..sama seperti kereta keluaran proton sebelum ini.Pasti ada masalah walaupun sedikit..

SHAHIDA SHIDA said...

haih macam-macam...

Anonymous said...

sabotaj nie... Klu btol problem ape gune nye warantty....xde msalah kn? Hantar je pg buat warantty, setel msalah....

Che Rosliza Che mat said...

entahlah...tak dengar pulak huhuhu

ieda said...

ish ish .. biar benar niee

selamat berpuasa dari saya juga ;)

Kancil 8349 said...

pergh...betul ke nie...patutnya dia buat komplen dekat syarikat tu..bukan buat promosi macam nie...

abhamz hamaz said...

assalam, mungkin ada kes2 yg terpencil....nasib le kan...yg lain2 nampak ok je

Hunny Kitty said...

hamekkkkkkkkkkkkkkk

Knor said...

betul..mmg pun

syiela said...

kes kes yang terpencil kot ni.. tak perasan pulak.. awat dia buat camtu patutnya terus ke protan la kan

tirahzairi said...

cm scary plak tgk...huhu

Yas y said...

Hurmmphh.....asal citer buruk sikit dh kuar bagai kt tenet....hehehe dh agak dh mind rakyat mesia....:), normal kes bg kereta sbb pembuat lain juga berhadapan dgn pelbagai masaalah dgn keta mereka....biasa je mende2 nih...