Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, July 24, 2012

Blaupunkt Demo Car

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ...








24 comments:

Shaiful Zaidi said...

Fulamak..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

wah.. mantop.. selamat berpuasa hari ke4 ye abg khairul (^___^)

nanie said...

fuuyyooooo!!!! dahsyat tu!!!!

Knor said...

wah,cantiknya boleh terbang tak?

❤Kamsiah❤ said...

dah macam UFO dah rupanya....

khaifaiz said...

fuyyooooo

Adylia Qarissa said...

dah macam kapal terbang lak abg hehee

abhamz hamaz said...

assalam, tentu gempaq habis bunyinya...

Yas y said...

Mak aihhh....keta diaaaa...dasat tul wooooo......

diana said...

boleh terbang tak ni??hehhe

Kancil 8349 said...

wow..kagum melihat kereta nie...nie kereta lumba ke...satu je tempat duduk

wahida said...

ohsem!!

LydSunshine said...

Mulut saya ternganga macam pintu kereta tu. Cool gile keta ni bro. Warna pun cantik. Berapa RM ni satu?

anif abdullah| AA said...

dasat ah! huhu

tirahzairi said...

kete ke ape tue abg oii...hihi

khairul said...

ntah la ...saya pon x pasti keta apa tu

caliph shuriken said...

mcm nk terbang keta ni bro, hikk...

Kancil 8349 said...

apapun memang terbaik kereta nie...kalau warna merah lagi menyerlah

Jos Revalution said...

pehhh..mcm ikan paus biru tengok dari depan..hehehe...memang mantap keta ni..

Edy Fee said...

perghh dapat sebijik ni puas hati tak terkata

Kazman / Sue said...

warna kereta ni redup sejuk mata memandang jee...

Che Rosliza Che mat said...

Fuyo...cantiknya kereta tue..

beckhrooy said...

Ni kereta apa pula ni haha

Zie said...

cantik, tpi kereta apa nih... gerun ni kalau naik...