Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, June 5, 2012

Tu la....lowered sangat !

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ...

Aku agak sibuk skit 2-3 hari ni..apa kata hampa layan pic ni dulu ....


27 comments:

LydSunshine said...

Apa pekdahnya dia buat lowered sampai camni sekali bang? Melampau dah ni.

Adylia Qarissa said...

tak sanggup la bawak kete macam nie ;p

KorN said...

Hahaha.. mane la ang dapat pict nie...

nanie said...

layan........

ctk said...

hahaha...abis lah tergesel2 nti

Ym.Bundle said...

hahaha..keta cmni pon ade bro..lol

syiela said...

punya la nal lowered.. sekali ha amik ko

tak nak saya.. pakai cantik2 nak isi minyak habis sapu lantai

Kazman / Sue said...

nasib baik setakat melutut aje... kalai tahap baring lagi haru...

My Life's Journey said...

Hahahahaha amboihhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! mcm mana nak jalan bang?

ummiross said...

Salam bertemu kembali, setelah bercuti sakan. Semoga khairul terus maju..

~Beb~ said...

Mak aiii.. Hahhahahaha..

diana said...

tu diA..
sampai kena dok macam tu..
ni nak jalan ni habis dia sagat dengan taik2 kucing sekali..
hahahah

::FAIZ:: said...

mcm mana nak bawak? hm

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

hehhehe.. adoiyaiiii (^__^)

afzalsukasuki said...

ni klu banjir ni hahaha :D

hyz said...

perghhhh melampau sgt ni... masuk jln kampong habis ranap...

-Incek Fik- said...

ni kalau jumpa bonggol kat jalan mau teradak besi tu

fiqas said...

sempoi la brader..:)

Abhamz said...

assalam, kat Msia tak blh bawak ni sbb byk bumper...mau tersangkut ni.

Che Rosliza Che mat said...

Mak Ai!!...akak tak suka rendahkan kereta...memanglah cantik...bila duk dalam pening hihihi

kiwi said...

9 jun tengah exam..hihi..doakan kiwi tau ^___^

Angel Beats aka Mira Classic said...

terbaek lar.... parking kt bukit jambul kompom xlepas nk clamp... hehehehe

yastro said...

Mak aihh...sampai nk isi minyak pun kena berlutut jugak? Sah tuk show je nih...hahaha

caliph shuriken said...

abis semua sampah keta ni bole seret skali, erkk...

Kancil 8349 said...

kalau di sabah tentu dah rosak

Afzainizam said...

zaman dulu masa muda mmg kereta aku lowered tapi sekarang tidak lagi

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy spray paint caliper brake disk kereta

Angel Beats aka Mira Classic said...

airsus ney.... memang terbaek....