Amacam blog aku....OK tak ?

Sunday, June 24, 2012

Autoshow sempena Penang Bike Wee 23/6

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ...

Syukur semua nya berjalan lancar semalam...hampir keseluruhan tapak pertandingan semalam dipenuhi dgn kehadiran para peserta , car clubs dan abg bikers . Seramai 60 peserta autoshow dan audioshow mengambil bahagian..ada peserta yg dtg jauh dr KL , Perlis dan Perak..TQ pd hampa . Aku ingat nk stop buat show sbb nk posa dah ..tup2 semlam dpt lagi 2 projek nk kena buat sebelum posa....adoiiii....

Apa pon jom layan semua 25 pics ni ...




























































11 comments:

Adylia Qarissa said...

tak sempat nak tunggu malam..kejap pon jadilah singgah sini :)

Che Rosliza Che mat said...

Tengok suasana cam seronok jer...Rajin betul buat show ya...banyak pulak undangan hihihi

ieda said...

bestnyaaa program macam nie ;)

Kancil 8349 said...

wow...terbaik...pengurusan yang cekap

eyqa amin said...

waaa...bsrnya moto tue~~~~~~~~~~~~

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

lamaaaaaaaaaaaaaaa sudah tak berkunjung ke sini... salam kebizian dari teratak siFaqir 'ilmu
.............................
terima kasih atas kesudian meninggalkan komen (^___^)
.............................

Angel Beats aka Mira Classic said...

terbaek lar.....
moto 3 bijik je... bunyi 1 alam... hehehehh

Hunny Kitty said...

yeah...trimas organizer..lepas ni saye nak berehat lama nih...

Afzainizam said...

eemmmm mmg hebat tak leh rehat langsung le kamu ni....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy paintless dent removal

shark said...

perggghhhh dahsyat bos ni ;p
mai buat kat shah alam pulak..)

kak mah said...

OOooooo...inilah tuan blogger yang dkna jumpa...Salam perkenalan tuan blogger...