Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, May 28, 2012

Kereta yg kena hempap semalam !

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Aku difahamkan antara 4 ke 5 buah kereta terlibat dlm kejadian "khemah melayang" semalam..naseb baik tiada kecederaan menimpa para peserta dan org ramai . Buat rakan2 ku yg terlibat ..bersabarlah dgn dugaan ini..pasti ada hikmah disebaliknya ...











28 comments:

KorN said...

kalau jadi cam ni, bro yg tanggung ke cemana?

LydSunshine said...

Apsal bang? Angin kuat ke?

sahromnasrudin said...

kalau kes nie...insurans cover ke bang huhuhhhh

Cik tikah said...

melayang duit nk pergi repair. sabar je la

Kamsiah said...

nasib baik takde nyawa melayang...kulim dilanda ribut semalam...

My Life's Journey said...

Adu bang ..mcm mana leh jadi mcm ni ..harap tiada siapa yang cedera ..mungkin angin yang kuat kot bang .. rharap abang tabah dan bersabar uu

Norlida Ramli said...

isk3..
nasib la xde kemalangan jiwa ek..

khairul said...

ribut kot semalam...bab sapa yg nak kena tanggung kos tu ntah la ...

otomen_tiga said...

alhamdulillah xder kena org...semuanya selamat...
kereta boleh repair...nyawa org...fuhh...mintak simpang...
apa² pun semoga apa yg terjadi...tidak melemahkan semangat kaki² gile modified...

Shaiful Zaidi said...

cobaan..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

angin sekrang kuat2... semalam kat perlis kuat sungguh... habis pokok tepi jalan tumbang berderet.. bahaya...

Prettywrite said...

oo..ribut eyh..mungkin ada hikmahnya..:)

Abhamz said...

assalam, kira bencana alam, sapa boleh jangka....sabarjelah dgn dugaan-NYA

c'axoera ヅ said...

ribut semalam kan

AYuNG said...

claim insurans la jawab nya....

ctk said...

kesiannyer...huhu...dugaan

Botak said...

sebenarnya tertanya-tanya gak., kereta kalau dah modi gila² insurans cover ke kalau berlaku ape²? ke ade insurans khas utk kenderaan yg dah modi ni?

khairul said...

keta2 yg dh modified dh mmg x leh cover insurans rasanya ..

nanie said...

mak aii..teruknya...rosak teruk ka keta yg kena hempap tu?

Adylia Qarissa said...

abg, nie kes kat mana lak?

syiela said...

dugaan dariNYA... moga ada hikmah di sebaliknya

khaifaiz said...

harap yang berkenaan dpt bersabar

O CIKTEDDY said...

ya Allah..pastu cmne tu bang?

tirahzairi said...

ha? bia btl? bhya tue...nape leh melayang? ribut ke?

fiqas said...

kena ribut ke?

rosak teruk ke semua kereta tu?

Che Rosliza Che mat said...

Memang dugaan betul...kat mana tue?nasib baik orang awam tak ada apa2..

Angel Beats aka Mira Classic said...

peh... naye..naye..... sian amzar... huhuhuhu.... nasib ditanggung...

Afzainizam said...

uihhhhh kalau kena mmg tepuk dahi gak nak repair ni...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy spray paint caliper brake disk kereta