Amacam blog aku....OK tak ?

Wednesday, May 2, 2012

Ini baru sup gearbox !

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

WW aku harini...



29 comments:

diana said...

hahaha...
ni baru betul..

KorN said...

yeah. ni bru la sup gearboxx

Kamsiah said...

huhu..kena cari straw besaq utk sedut tu....

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

haha.. ni mau tercekik plus patah semua gigi nie.. hehehe

khaifaiz said...

hahahah

Mohammad Abu Bakar Kamal said...

perggghhhh.. baru nama sup gear box nih.. kehkehkeh..

Kazman / Sue said...

ini sop belum empuk lagi ni... mahu tercabut gigi... haaaa3x

Ym.Bundle said...

sedapppp...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

tedia... ni baru betui kena dengan namanya... (^___^)

EruzuLiyana said...

mohon semangkuk :D

ummiross said...

hehe..tak pernah jumpa lagi sup gearbox lagu ni,boleh terlerai gigi ni khairul..

Miss Purple Ungu said...

nampak best je sup gearbox ni hehe :)

beckhrooy said...

kalau dpt makan best jga haha, tpi sup dlm tu nmpak seda

caliph shuriken said...

mmg makan x abis laa cmni kn, hukk...

fiqas said...

wow... mantop sup gear box ni..

Jos Revalution said...

lapar lepas tengok soup ni ganjil sikit..hahaha

Kancil 8349 said...

ndak sanggup joe...

Abhamz said...

assalam, omak ai...patah gigi2....

AYuNG said...

nih kalau telan nih kompom xlama dah...haha!

saffiya_aleesya @ echa said...

terbaeekkk punya!!!

syiela said...

hahahaha.. oh tidak...
mmg piau punya ni :)

LydSunshine said...

Hahah... melampau. bleh mati ni kalau makan.

Norlida Ramli said...

HAHAHA...
adeh..tergamam den tengok..
haha..mst trus jd iron man kalo btl2 ada kn..haha =p

Ckin Kembaq said...

agak3 lah..hehe ^_^ minyak bagai ni..haha

wahida said...

kahkah...lawak giler...
dah la aku ni hantu sup gearbox, ko tayang rupa gini, guling2 aku gelak nok...

Mr Bell said...

tu dia aih...
mau patah gigi tokak tu xD

O CIKTEDDY said...

perghhhh!haha

Angel Beats aka Mira Classic said...

walaweh..... giler babasss....

ney kalau mkn harus bersepai GG....

hehhehehhe

Afzainizam said...

woooo kalau hirup kuah mau bau miyak kalau gigit mau patah gigi

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair seat kereta berlubang