Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, May 8, 2012

Bertemu blogger di Kulim

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Ketika Autoshow Kulim minggu lepas..aku bertemu dgn salah seorang rakan blogger kita dr Shah Alam ( jauh no mai ) iaitu ...aiseyman..lupa lak nama..yang merupakan tuan empunya blog .. sharkhasim.blogspot.com . Yang bestnya ..walaupuan dia menetap di Shah Alam..tapi kami ni rupanya "satu kapal"...asal org utagha juga ..orang Bukit Mertajam ! . Baru2 ni kebetulan dia balik bercuti bersama keluarga sempatlah singgah tengok autoshow aku kat Kulim tu...bukan senang nk tgk event camni kan ? kita bertuah la dia dpt tengok secara LIVE.

Gambaq yg di ambik "secara paksa" dr blog beliau..jgn maran no...

22 comments:

Fabulous Me said...

Pemes bro.. Cam artis plak rasenye bile blogger tuh nk tgkp gmbr skali. Ahaks

Norlida Ramli said...

teringin nk tgk autoshow..tp xde geng..hehe ^^

faizlaster said...

bile kite dapat jumpe ek???

Kancil 8349 said...

seronoknya kalau dapat berjumpa blogger...apapun tahniah dengan show bro

Kamsiah said...

en Khairul...kita ni keloi pun dgq...tp bila nak terjumpa agaknya hehe

cinnamon.com said...

nanti bila2 jumpa kak pulak.

Kazman / Sue said...

heee3x... teringat jumpa hang kat putrajaya... bagus la... mengeratkan siraturrahim....

LydSunshine said...

Sonoknya dpt jumpa geng blogger di alam nyata. Biasanya jumpa di alam maya je.

sahromnasrudin said...

KULIM LA NIE MMG DAH MAJU..TAHNIAH WARGA KULIM...

Abhamz said...

assalam, best la jumpa blogger yg hebat...dua2 hebat.

EmpayarUtama said...

teringin juga, sesekali

dwaty said...

tu tandanya abg dah semakin pemes... hehehehe

anie said...

seronoknya dapat berjumpa blogger..

diana said...

kalau terserempak lagi sekali kita begambaq jugak la no..heheheh..
boleh tayang kat blog..:p

Afzainizam said...

wahhhh bro mmg hebat satu malaya kenal ko lahhh... bukan apa selain mengiratkan ukuwah sesama rakan alam maya... caya lah bro

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair seat kereta berlubang

syiela said...

sesekali dapat jumpa rakan blogger ni bestkan...

wahida said...

pemes hang nooo...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

abang khairul, radix koko dah lama dah kuaq (^___^) cer terai.. bes jugak... (kalau is la.. is suka.. semuanya sedap.. hohoho )

cimöt said...

bile nak turun kl plak??boleh laa jumpe plak..

Miss Purple Ungu said...

bila plak nak jumpa ngan bro khairul ni, nti blh amik gambar skali :)

shark said...

oit,curi gambar saya..kene report polis ni ;p

kihkihkih ;p

papepon syok dpt jumpa abg,kawan blogger pertama..tercatat dlm sejarah jgn dok main2 no ;p

Shaiful Zaidi said...

dulu kita jumpa kat S.P..