Amacam blog aku....OK tak ?

Friday, May 25, 2012

Alamak ..MB nak mai !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Harini aku agak kelam kabut skit..mau taknya..esok aku dh nk kena p Pantai Remis sbb autoshow...T shirt dan trophies blom setel lagi ..semua nk kena buat mlm ini juga ! Dalam kelam kabut..pegawai khas kpd YB Dato' Hj Hamdi called ..."Khairul..MB nak mai jugak esok malam..dia nak tolong sampaikan hadiah "...aduuhh...kena buat lagi satu cenderahati utk MB...

Apa pon..seperti biasa ..aku mohon doa dr kengkawan semua agar show aku esok berjalan lancar seperti yg aku rancangkan..

Cenderahati utk VVIP..


17 comments:

saffiya_aleesya @ echa said...

apa2 mau rileks bro harap2 semua akan berjalan lancar esok..

Edy Fee said...

perghh gempak la mb mai

Abhamz said...

assalam, wauu, hebat tu! semoga sukses...

Kazen said...

good luck bro... :)

Entri Terbaru Kazen >> Give Away Domain First !

Fabulous Me said...

Makin besar sayap bro!

Koding said...

Musim MB turun padang...

Shaiful Zaidi said...

salam bro. semoga majlis berjalan lancar.

tirahzairi said...

big event nie...hehehe

fiqas said...

good luck... semoga lancar semuanya..

Niza Romli said...

berpenat2 dahulu, berileks2 kemudian...hehe

Cik tikah said...

makin hebat autoshow abg ni. all the best yer! :)

ctk said...

adanya kamu, mesti sume berjalan ngan ancar...hihihi

My Life's Journey said...

wahhhh mesti hebat nanti .. amin2 ..umi doakan segalanya berjalan dengan lancar ye (^_^)

FEDO said...

Wah.Nampak mcm mencbr je.Relek bro.

FEDO said...

Wah.Nampak mcm mencbr je.Relek bro.

syiela said...

mmg gempak ni bila mb turun padang... moga semuanya berjalan lancar

Afzainizam said...

oohhhhh orang besar mau datang... nampak nye autoshow mula mendapat perhatian VVIP lahhh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy spray paint caliper brake disk kereta