Amacam blog aku....OK tak ?

Wednesday, April 25, 2012

Trophy show off esok

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ..

Ini adalah trophy utk setiap owner kereta yg dtg show off esok sempena Majlis Perjumpaan 1 Malaysia bersama TPM ...hanya 20 buah kereta yg telah aku selected bertuah dpt memiliki trophy ni  ...klu nk taw kereta2 apa yg aku dh pilih ...tunggu entry aku mlm nanti ..

Mahai tau tropy ni.....macam biasa..Adriana jdi "unpaid" model utk kali ni hehe..nanti ayah beli kaneto k.. 

18 comments:

khaifaiz said...

besarnya trophy... wallawei

Kazman / Sue said...

anak kau jadi model tak berbayar yee... haa3x... bila kau cakap ayah beli kaneto samala dgn anak aku yg setiap kali singgah isi minyak dia paw aiskrim jugak...

syiela said...

macam di paksa jadi model je Adriana tu.. takmo senyum :)

cinnamon.com said...

kalau menang,tak tahu nak letak mana tropy tu..kan

kalau letak kancil saya cmfrm menang.

LydSunshine said...

Ooooo... Nak rasuah anak dgn conetto ye. Besar nak mamppp trofi tu. kalau dpt, satu kampung bleh nampak.

Kamsiah said...

mak aiii...besaqnya...mesti berat tu..

ummiross said...

sama tinggi trophy tu dengan Adriana..
Kalau dapat kaneto,hari2 boleh jadi model kan Adriana..

anie said...

comelnya Adriana..besarnya trofi

Fabulous Me said...

Dah nak sama besaq ngan Adriana dah bro!

Cik tikah said...

besarnya tofi. hehe

si kiut lavender said...

husih..

kalau trophy tuh dapat kat eden maw riak setahun..hihihi

Afzainizam said...

mak oiiii tinggi menjulang trofi... sapa yang tak nak wehhhh...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
sport rim rs watanabe

otomen_tiga said...

trophy dah sama tinggi ngan anak dahh...

Angel Beats aka Mira Classic said...

ruginyyerrrrr.....

tp apekan daya...ade tugas di perantauan... huhuhuhu

tirahzairi said...

ayah....nak coneto gak...hehehe

MaYa MustWany said...

tingginya..

O CIKTEDDY said...

bapak besaq!

Adylia Qarissa said...

trppy tu dah sama tinggi dengan dkna heheheeeee