Amacam blog aku....OK tak ?

Sunday, April 1, 2012

Jom teka teki lagi..

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ..

Aku nak berteka teki lagi dgn hampa semua...adik aku baru ja siap bikin airbrush kat interior sebuah kereta..kalau la hampa ni " terra "...panel pintu ini milik kereta apa?? Aku bagi 2 hari untuk hampa pikiaq...




23 comments:

Niza Romli said...

aloh..memang taktau nak teka.

Cik tikah said...

wah, berapi-api tuh. hehehe

Kazman / Sue said...

ni panel pintu keter daihatsu charade ker ni....

salam berhujung minggu bro... rehat dan rawat time begini... haaa3x

Koding said...

Pintu kereta ni...

MaYa MustWany said...

adess dh sah2 mas xtahu bab kete ni.
hahaha

Terbelog said...

ntah..kancil kot.
bro..kalo buat contest bg duit
berebut org teka huhu

Kancil 8349 said...

kancil pun tahu benda nie tapi ndak tahu nama dia...dalam pintu kereta nie..

Ckin Kembaq said...

seriously tak tau..hehe lelaki tau kot... ^_^

::FAIZ:: said...

Dmax.

ummiross said...

Hehe tak tau lah pulak..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is mang tatau.. tapi nak tulih jugak komen kat sini...hhohoho (^____^)

anie said...

tak leh nak teka

Shaiful Zaidi said...

keta adik hang la bro...hehehe

saffiya_aleesya @ echa said...

adoii 2 hari kena pikiaq ni..kereta pa xtau??

diana said...

entah..waja kot..
tau kereta waja ja..
muahahahah

beckhrooy said...

kancil, kelisa tak tau haha

Teenager Housemaid said...

errkkk..
saya tatau apa2 pasal kereta bang...-__-'


p/s: thank you offer jadi krew..hehe.. tp, sy tatau apa2 psl kereta..camne? hehehe

Miss Purple Ungu said...

kancil kot hehe ;)

L said...

L setuju jawapn Shaiful Zaidi.. haha. kongsi jawapn.. saya kunci jawapn die.. hahaha

Afzainizam said...

uihhhh sampai ke panel pintu spray api-api tuuu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
masalah starter solenoid kereta

AYuNG said...

kancil kot! hehe

My Life's Journey said...

Hihi umi dah tengok da apa benda ni yayyyyyyyyyyyyy :)

Terbelog said...

Dmax rupanyer
lain kali bg klu la bro hehe