Amacam blog aku....OK tak ?

Saturday, April 14, 2012

Autoshow Changkat Jering 13/4..memang meriah gilerr

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ..

Syukur pd Allah SWT..show aku kat Changkat Jering semalam adalah antara show yg terbaek pernah aku anjurkan .Walaupun show jatuh pd hari Jumaat..namun sambutan yg aku terima dr para pesrta mmg sangat2 hebat..ramai sunggoh ! ramai peserta yg turun dr KL datang support show aku semalam . Denagr kobar..YB nak bagi projek lagi kt aku pasni..maklumlah PRU dh nk dekat ni :)

Klik sini klu nk tgk more pics album 1 dan album 2






















15 comments:

ummiross said...

waa cantik2nya kereta,memang nampak meriah tu,tahniah khairul!

LidiaSuraya said...

Wahhh memang meriah laaa.. Siap ada bakar2 tuu.. Caya laaa...

AYuNG said...

perghhh.....meriah!

Afzainizam said...

fuyuhhhh YB bila tengokm komitmen ko tu terus jerrr percaya dan ambil ko yerrr.... mmg tabik

apa pun suasana sampai malam mmg meriah tuuuu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
pasang roof rack carrier atas kereta

Hackers said...

wah..meriah betul bro...kat KL xde buat mcm ni ke?kalau ada bgtau gua bro

Jos Revalution said...

pehh..bukan maen lagi meriahnya.. keta sume pun bersinar xde ke yg x bersinar bro..hehehe...

caliph shuriken said...

event cmni wktu malam mmg meriah ^^

Fabulous Me said...

makin hebat bro..

Teenager Housemaid said...

cool gila lampu2 tu semua..:D

ieda said...

wah2 cantik2 semua
nie kalau org minat kereta haruss tidoo situ x balik2 ekekke

Beni Muhaemin said...

jika agan butuh obat herbal, seperti xamthone plus, gamat jelly atau obatherbal lainnya, langsung PM aja saya di :

YM : a.beben18
phone 089639456818/ 082118400299

info lebih lengkap bisa di lihat dihttp://agen.alternatif-herbal.com/search/label/pemesanan

Abhamz said...

assalam, wah, mmg terbaik!

Mila Ahmad said...

changkat jering dekat dgn kuala kangsar kampung abah saya.bila nak turun batu pahat pulak.

otomen_tiga said...

fuuyyyooo!...terang benderanggg...
meriah betul!

Angel Beats aka Mira Classic said...

mantop.... mantop....

semua hebat2 blake...