Amacam blog aku....OK tak ?

Saturday, April 14, 2012

Program mesra rakyat

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ..

Esok sekali lagi aku akan busy sepanjang hari sebab aku diamanahkan oleh pihak penganjur utk membawa kereta2 "audio" ke satu majlis kemasyarakatan di Penanti Bukit Mertajam. Kedatangan kereta2 audio ini diharap dapat dapat menarik minat orang ramai untuk sama2 memeriahkan acara tersebut .Setiap kereta2 yg dijemput akan menerima sebuah trophy seperti dibawah ( aku yg tempah trophy ni taw )



16 comments:

Terbang Bersamaku said...

cantikanya trophy tue...
kalau apsang audio kat kereta viva dalam berapa eh kos dia..?mahal tak..?

Cik tikah said...

semoga semuanya berjalan lancar yer abg :)

Niza Romli said...

semoga suksess bang. :D

Harun Ar said...

Assalamu Alaikum...., Apa kabar Sahabat... Semoga sihat...

MawardiYunus said...

cantik trophy.. hehhe

Koding said...

Semoga rakyat dapat manfaat daripada program ini..

Abhamz said...

assalam, berbaloi sertai program tersebut....tropi pun cantik dan gempaq

Adylia Qarissa said...

tu no plate kete sape :p

ieda said...

bagus program nie ..
hurmm dah dpt trofi punnn ;)

ummiross said...

memang kelas trofi tu!

AYuNG said...

besaq jugak trophy tuh!

MaYa MustWany said...

fuhh hebat

Kazman / Sue said...

hadiah pun tak ngalah tu...

Cik Diana said...

tanah liat. dekat jee ngan umah. hehe. tp tak penah taw pOwn menda2 gini.. :p

obat penyakit stroke said...

ok sip ..


salam kenal ..

Afzainizam said...

uihhhh trofi tu bak sini satu... kalau dekat mau aku masuk autoshow ni

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
sport rim rs watanabe