Amacam blog aku....OK tak ?

Sunday, February 12, 2012

Sivalingamm..The new kid on the block

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian...

Ketika Autoshow Kulim Landmark baru2 ni..terdapat beberapa buah kenderaan yg baru start nk join dlm pertandingan autoshow...salah satunya Honda keeamasan milik Sivalingam ini . Walaupun di kategory sebagai newby..kereta dia not bad actually , ciri2 sebagai sebuah kereta modified telah terserlah...cuma kalau boleh Bro Siva..hang p tukaq bulu2 tu ..ganti ngan balut PVC atau cat..nampak lebih kemas dan x berserabut ....apa pon macha..good luck













Kepala dongga ??



















26 comments:

josrevalution said...

cantik ape bulu2 tu..huhuu

remyhazza said...

rimas tgk keta berbulu bulu tu....
kekadang nampak cam serabut pulak.....

Niza Romli said...

err...serabut betul bulu dia..huhu
klu buang lagi elok kot.

Beckhrooy said...

betul tu, tak suka bulu2 tu

FAIZ FAKHIRIN said...

bulu byk, nantikan org ada pnyakit asma xleh naik..hehehe...

Harun Ar said...

Asslm. Tak kelihatan sebagai newby, kereta tampak Fresh....., apalagi asesori bulu bulu tu... unik cantik...
Lama benar aku tak ke sini.. ketinggalan banyak info...
Salam sahabat...

ummiross said...

ha ah, rasanya kalau takde bulu2 tu lagi macho kan..

Azek zk said...

gambar tanduk2 pun ada. dasyat..

RAPI PTSS said...

bulu apa?tak nmpak pun..hehe

Encik Fikhri said...

kasi cukur bulu itu..

My Life's Journey said...

okey aje umi tengok ..tapi kepala dongga tu takut la umi tengok ..seram huhu .. boleh mimpi malam hari ni hihi

LydSunshine said...

Tapi bulu-bulu selesa... ZZzzZZZzz

O CIKTEDDY said...

erk,bnyk bulu..geli2!

Koding said...

Koding Berkata: Bulu-bulu apanya... Kereta pun ada bulu jugak ke???

Koding said...

Koding Berkata: Bulu-bulu apanya... Kereta pun ada bulu jugak ke???

CekbOlat-bOlat said...

haa.. abg ! cer wt post pasal buah hti plak (^^,) asyik keteee je..

abg dgn kete pon tak dpat beze.. hihi..

cepatt ! nk ngokkk

-Incek Fik- said...

ingat manusia jer yang ada bulu roma dan segala bulu tengkuk bagai tu.. rupa-rupanya dalam kereta pon ada. heh!

unik, lepas ni nak tengok pulak kereta yang ada duri durian berceracak kat belakang bonet hehee :)

Gary Asip said...

nice~.. macam bumblebee...

pelangi sepi said...

tak kesah la janji tuan punya bahagia

EruzuLiyana said...

nanti nak modified my savy jadi gini..haha

Teenager Housemaid said...

errr..tak suka bulu2...

TiraPengemis said...

npe semua komen pasal bulu nie? hahaa....welcome to newbie...ngeee~

nanie said...

bulu-bulu?????? cam pelik ja...hehhehehe....keta pun berbulu gak ka???? hehehhe....

Kazman & Sue said...

dah macam night rider punya keter... cuma dia warna kuning jee...

Abhamz said...

assalam, lebat sgt bulunya....tp yg lain best.

Afzainizam said...

sekarang treand bulu-bulu dah kurang semua pakai pvc ala2 vvip punya

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pasang soundproof kereta