Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, February 27, 2012

The Carnivall Water Park Autoshow Mar 3

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..

Dah byk hari aku x singgah blog hampa..bukannya x sudi..tp masa yg x mengizinkan ..aku sibuk sgt2 la ni..baru ja habis gempaq-bangat-autoshow sabtu lalu..aku kena tumpukan pd The carnivall autoshow kat Sg Petani sabtu ni pulak .

Kali ni bukan saja autoshow dan audioshow ..aku turut jemput drifters dari Pro Spec Drift Club utk buat demo drift pd aritu..Apa lagi kengkawan yg ada sekitar Sg Petani..jom la ramai2 singgah .


14 comments:

Abhamz said...

assalam, hebat tu....harap lebih gempaq lagi

Shaiful Zaidi said...

dlm Carnival ka kat luar? kena tiket ka?

L said...

heheh, serius gmepak.. boleh la p hari sabtu nih..

jom renung sebentar..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/ko-buat-maksiat-semua-kena.html

Niza Romli said...

semoga sukses!

Cik tikah said...

wah! awesomenyaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Ckin Kembaq said...

takpa.tumpukan bagi settle habis naa..hehe

Kazman & Sue said...

nasib baik la aku duduk jauh... kalau dekat mau aku sampai selalu ni...

wahida said...

jauh sgt...huhu...

My Life's Journey said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ada lagi projek abang ni? sungguh murah rezeki abang :).chayok2!!!

Tak pe bang ....kami semua tau abang sedang bz buat kerja .. umi doakan segaklanya berjalan dengan lancar ye .. chayokkkkkkkkk ..chayokkkkkkkkkk


cantik la tarikh tu ..03.03 ..umi suke :)

O CIKTEDDY said...

wah..abg khairul pndai drift x?hehe

dela said...

carnival?... dela baru balik dri SP.. hhe... moga suksess!

Arpiiz said...

haha, banyak show ye bro, bagus2..

Afzainizam said...

hoooo mmg kalau dekat aku nak pergi nengok

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pasang flash brake light

Angel Beats aka Mira Classic said...

jom mandi mandeeee.........