Amacam blog aku....OK tak ?

Wednesday, February 15, 2012

The Birth of Ace Optimus Prime Myvi.

Assalamualaikum dan salam sejahrea buat rakan2 sekelian ..

Pics ni aku cedok dr album Ace Crew Motorsport yang berpengkalan kat Klang yang terkenal dgn penghasilan kereta2 ganaz dan x "masuk akal" ! Myvi ni merupakan antara design terbaru dari mereka ...apa pendapat korang ttg kereta ni ?? Jom kita kongsi ...








32 comments:

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said...

ganass..

Cik tikah said...

pergh.. boleh terbang tak kereta tuh? hehe

Teesaz said...

fuyoo gempak seyh, cam transformes ada gak.. woa!

khaifaiz said...

fuyyoooo... garang design dia

Azek zk said...

dasyat2. memang nampak ganas.

eeiyss said...

seramnyer nak nek myvi camni... hehe

harrazdani said...

ALAMAK DAH TAK NAMPAK RUPA CAM KERETA NI...CAM RUMAH JER

Niza Romli said...

awat udoh sangat??? ekeke

Abhamz said...

assalam, pasti hebat...tunggu kehebatannya bila siap nanti.

Mohd Norafzal said...

mak aih bro aku tgk dh macam jentolak dah hahaah

Kazman & Sue said...

extreme skirting.... makin ganas diorang buat keter myvi ni...

SeseDaP RaSa said...

ganas2...hehe

Fabulous Me said...

Bole terbang mungkin!

Adylia Qarissa said...

manakutkan!!

heheheee...

O CIKTEDDY said...

mnakutkan.haha

sahromnasrudin said...

camne nak pi hantar car wash tue, bro...

nanie said...

woooo!!!! klau jumpa waktu mlm seram nih!!!! hehhehehe....

cinnamon.com said...

sabar ajelah dengan kereta2 ini..

wahida said...

mmg tak masuk akal!! hehe...

Kancil 8349 said...

cantik bro...kalau dah siap lagi cantik

diana said...

TU DIA..DAH MACAM CITER KATON..HEHEH

A Crack Mirror said...

Xsuka color dia...kacak lg color merah asal. ..... . :-p

EruzuLiyana said...

BERTUKARRRRR! jadi robot :)

ummiross said...

waa memang meletop!, kala pun cantik!

Afiq Yassin said...

perhhh! mmg smart ar

Aliah Nuqmans said...

takut la pulak tengok kete ganazz cenggitu. huhu

My Life's Journey said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hebat2!!!

Koding said...

Koding Berkata:
Design sebegini menyebabkan rintangan angin yg tinggi...

EmpayarUtama said...

Er... buleh buat bajak tak

caliph shuriken said...

front view muka robot ^^

MaYa MustWany said...

haha,xosak ke kene bumper jln?

Afzainizam said...

gempak habis design bodykit terssebut... powerrrr

Story terbaru blog kami...
masalah kereta lembab tak ada pickup