Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, February 7, 2012

Apa hal ngan Kak Limah nie ??

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ....

Baru tadi terserempak ngan keta Kak Limah nie kt dlm wall dia...ntah apa lak dia nak buat lagi kt keta dia ni ...bila aku tya jawapannya ...biarlah rahsia ....apa pon tunggu lah kat Autoshow Gempaq Bangat kat Autocity Feb 25 nanti ..sikit hari lagi kereta ni leh terbang tau..percayalah cakap aku ...


6 comments:

Kancil 8349 said...

nak bersiap untuk auto show yang akan datang

Potrait Admirer said...

bleh tahan kak limah buat kete dia hehehe

Yastro said...

Mak aihh...banyak tul rm depa kan....

Ckin Kembaq said...

hehe...hias selagi boleh hias..modified biar terjegil mata org tegok...hehe janji puas gitu.. ^__^

chegu abbas said...

pasaipa ngat dia...>>>> hahaha

afzainizam said...

uihhhh ada lagi lerrr yang dia nak buat .... mesti gempakk kereta ni setelah keluar bengkel

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
Luka rawatan pada haiwan