Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, January 10, 2012

Pasai pa aku p sini ??

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian ...

Agak2 hampa la kan...pasai aku mai kat sini ? Ha teka teki lagi.....esok aku bg jawapannya..mari2 kita tengok sapa yang kena !!!!!

Adakah aku....

1)nak mintak kerja guard ?
2)saja gatai kaki p sana ?
3)cari kunci motor ?
4)cari member aku ?
5)mai nak mintak hutang /
6)nak ushar "marka" ?
7)mintak tolong depa "paging"... bini aku dh hilang ?
8)atau hampa ada jawapan len dr yg aku listed kan kat atas ???


30 comments:

RinsyaRyc said...

tatau... uhuk.. nak wat ape gi snaa? shopping ke? *tau shopping je ai nih~

minniey said...

lepak22 op?heee

Niza Romli said...

ni kat Giant Kulim ni...
mesti nak mintak sponsor ni kan?? hehe

9w2fyz said...

1st projek autoshow 2012

AYuNG said...

nih mesti ada big event lg nih..hehe

Dalila Hamid said...

urusan projek baru la tu.... show keta

Azekzk said...

entahlh ak pun x thu. Jwpn hanya ko yg thu. heheehe.

Polskahackrew said...

usha marka? awat x habaq.. klu x blh join skali.. hehehe

khaifaiz said...

bincang projek autoshow ker...

Original CikTeddy said...

mesti berkait psal kreta ni..huhu

Titisan Hujan said...

otoshow lettew

Teenager Housemaid said...

nak suruh diorang cuci abang punya kereta?
haha

sahromnasrudin said...

marka tue apa????

Mrs.Yie said...

hihi..hilang arah kot?

Fabulous Me said...

Uik lama x mai sni bro. Kabare? Hihihihihiihi..

Wah dah trus panjat mgt ni ade autoshow le tuh.. Lame betoi x mai blog ni..

Miss Purple Ungu said...

mesti nak organize autoshow kat sini hehehe :)

Picoz Shupalula. said...

cari bini baru? AAHAHHAHAHA

CekbOlat-bOlat said...

cari bini baruuu ? kehkehkeh

Potrait Admirer said...

bro .. u mau bukak syarikat baru kat situ kan?hihi.. kalau betul kena kasi kereta sebuah ni hahaha

abah khalisha said...

projek autoshow ni

TiraPengemis said...

jawapan : 12

hahaha...xde dlm senarai :D

ummiross said...

Ni mesti nak "masyuk" lagi ni khairul, autoshow lagi ye.

Abhamz said...

assalam, minta sponsor projek seterusnya kut....

Khairil said...

nak kata pi karaoke , tu kat tingkat 3...

caliph shuriken said...

msti bro nk set satu event kn ^^

Norlida Ramli said...

isk..xtaula kan..
nak usha marka kot..haha :p

Botak said...

nak arrange pasal autoshow kot.. :D

My Life's Journey said...

umi tau ..abang nak gi usha tapak untuk syarikat baru hihihihihi

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

dah tentu ada kaitan ngan autoshow nie...

Afzainizam said...

dah tentunya ko nak mintak sponser tempat autoshow lerrr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip tersalah isi minyak kereta