Amacam blog aku....OK tak ?

Thursday, January 5, 2012

Apa perasaan hampa kalau terkena macam ni ??

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekelian..


16 comments:

Waiz Aufa (Penasihat Yang Setia) said...

sakit hati...kereta sayang tu... =)

CekbOlat-bOlat said...

kahkahkah.. sedih la =) beli mhal2.. tuu mct bnde tak kne.. tu tuhan trik balik ^^

si cantik sally said...

perasaan...sgt bengang la..tepok dahi!!!!!

Ummi Dania Yasmine said...

sayangnya...kereta cun terbakar!!!

khaifaiz said...

sedih yg tak terkata la... ferrari tu

ummiross said...

Ya Allah!, takutnya,boleh meletup tu..

Kazman & Sue said...

kalau keter jenis ni terbakar mahu selamba jee tuannya....almaklumlah org kaya je pakai ni...

tapi kalau keter kita terbakar mahu termenong 9 tahun.... haaa3x

Fixx said...

kalau afiq confirm tak lena tido

IQ = Iez Qis said...

kereta ayah saya terbakar...

termenung jugak la dia...haha!

masalah keret terbakar datang dari diri sendiri yang buat ubahsuai kereta, bateri kereta yang bertukar pun boleh terbakar...

harrazdani said...

xder masalah bro...insurans cover...

Terbelog said...

lantak la..bkn keto den hehe
jgn mare

My Life's Journey said...

kalau umi mesti umi takut sangat .. kalau meletop kan naya huhu ..

LydSunshine said...

Perasaannya pastilah HAMPA.

MaYa MustWany said...

pura2 pengsan.hihihihi
nangis n terus nampak duit terbang.hahaha

Abhamz said...

salam, boleh pening kepala dibuatnya...

Afzainizam said...

wooo bleh claim insurans tak cover... kalau tak lehhh habihhhh punahhh kereta tuuu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip servis motorsikal lc135