Amacam blog aku....OK tak ?

Friday, December 2, 2011

Myvi Bangat

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua rakan2 ku...

Sorry tiada ulasan...aku sakit gigi ni.....nyut2...korang layan lah dulu Myvi ni yer...














20 comments:

abah khalisha said...

kete buletin Utama ke tu??
Perkara yang Biasa Dilakukan oleh Perempuan Bila Putus Cinta

RinsyaRyc said...

sakit gg tu boleh smpai demam tau . jaga kesihatan .. cantik lak myvi dh di kaler-2 cemtuh . hehehe

ummiross said...

Cantiknya, siap ada jurai manik lagi.
Sakit gigi lagi ke khairul?

aimaniman said...

salam kenal salam modified dan dofollow sini dik
masyaallah... brapa la berabis tok keta ni dik.. tak terasa membazir ke.. abis org blakang x leh duduk ke, ada speaker plak.. macam bilik la ketanya..rasa nak tdo terus dalam keta..

khairul said...

Biasala Ummi..dh tua2 ni..gigi dh byk "rongak"

Kazman & Sue said...

ganas tgk myvi... boleh hilang sakit gigi ni....

cinnamon.com said...

sakit gigi,kesiannya..saya pun pernah juga rasa sakit gigi ni...ayam berkokok pun nak marah,sabar la ye..cepat2 pergi klinik..

Abhamz said...

salam, ronda-ronda dgn myvi ni tentu glamour.....

eyqa amin said...

hoyeay...
$$$$$ manyak fulus ouw....

Ungu Violet said...

cantik myvi putih tu...

cakit gigi tampal koyok...hik

Miss Purple Ungu said...

waa...ganasnya myvi ni
cantik ;)

josrevalution said...

owh sakit gigig ke bro..huhu..xpe rhat lah ko..er..camne nak layan mybe ni?..haha..hebat2..

Opah Kentang said...

Meriahnyer myvi tu~
Cantik :)

Soryy opah lame tak melawat sini..
Sangat2 bz..

Ap2 pun makn ubat k..kasi baik gigi tu :)

MaYa MustWany said...

hihihi,pic last yang wat menarik.hahah

Afzainizam said...

Myvi sekarang ramai yang modifide gila gilerr.... memang model yang senang nak buat kasi gempak ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta

Yastro said...

garang betul mulut dia tu...cam lapo sokmo jerrr

Adylia Qarissa said...

terbekenan pulak tengok myvi nie..

Kazen said...

bumper depan tu ak jeles bro....kentang ahhh perghhhhhh

Entri Terkini | Rambut panjang, pendek mana lebih kacak?

caliph shuriken said...

design luar myvi ni lawa giler laa ^^

CikguShikin said...

Putih gebu