Amacam blog aku....OK tak ?

Saturday, December 3, 2011

Hampa nak tau keta ni jadi apa dulu ??

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 ku sekelian ..

Aku nk hampa berteka teki skit....agak2 korang la kan..apa rupa keta ni masa dulu2 ???

Jawapannya aku akan bg esok..sapa teka betoi aku bagi sekupang ...




15 comments:

zureen said...

err.. bekas eksiden kot..

khairul said...

zureen...x betul tu hehe

Biz2one said...

dulu besi buruk kot, skrg dah jd kete, btul tak..

ciK LyndaWawa said...

cepat updet..heheh

ummiross said...

hehe sekupang je ke, kalau 2 kupang ummi teka.. hik!

kiwi said...

jadi keta batman.,,hihi

kiwi said...

jadi keta batman.,,hihi

Adylia Qarissa said...

Kalo dulu tak tau la abg. Kalo akan dtg pon tak tau gak. Tubgguabg bagi jawapan laaaaaaa hihihoi

Abhamz said...

salam, habis dimodified kot?

Kazen said...

siyes soklan tahap gaban nie...
keta nie rupanye wane lain kot :p

Entri Terkini | Rambut panjang, pendek mana lebih kacak?

Shafiq said...

Bekas kereta Orang Kot..Haha

Yastro said...

kaler lain2...karat...tu je kot.

My Life's Journey said...

Hrmmm kereta ni dulu kena air brush abang kan? pas tu nak deco die lagi ..hihi ..

Fabulous Me said...

Kete ni dlu dah remok kot :p

Afzainizam said...

oohhhhh lepas ni bertukar wajah lahhh kalau dapat kat tangan bro...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta