Amacam blog aku....OK tak ?

Wednesday, December 28, 2011

Cuti2 Malaysia ..Day 3

Assalammualaikum dan salam sejahtera buar rakan2 sekelian...

Korang tengah kerja ka ? aku cuti lagi ...jgn jelesss...XTVT kami smlm x berapa mantop skit sbb cuaca pd awalnya yg x berapa sempoi. Lepas Mahgrib baru la keluar jejalan..mmg hasrat nk ronda Up Town kat Danau Kota tp x bukak la plak ..kami di fahamkan ia nya cuma tutup pd hari Isnin dan Selasa setiap minggu .
Pastu kami ke Istana baru negara ( plan asal nk p sana siang tadi )...cuma bergambar kat main gate aja lah..tp heran la aku..pasai pa main gate gelap jer??
Dek kerana kecewa nk shopping kt Danau Kota...adik ipar mencadangkan kami ke UpTown D Kota kt Damansara ..sempat lah jejalan dan isi perot kat situ ...buat
Bro Kazman mintak maaf len kali kita jumpak OK.









15 comments:

wahida said...

istana negara tu dekat sgt ngan ofis aku...

Kazman & Sue said...

tak pee... janji seronok bercuti tu yg penting... aku dah mula kerja hari ni tumpang seronok hang jenjalan kl... kalau aku sekeluarga turun penang boleh la kita jumpa ...

khaifaiz said...

best la... selamat bercuti

Original CikTeddy said...

bestnye gi jln2..huhu

::FAIZ FARISH:: said...

untungla dpt pg bercuti

mr.curly said...

laa..awat xhabaq awai2 bro..remote gate istana tu ade kt wa le..hikhik

CikguShikin said...

teringat lalu kat istana anak bukit hari tu..tgk pagar je pun dh mewah

abah khalisha said...

wah jalan-jalan KL ni

muse said...

aik turun kl tk bagitau pun kalau tak bole lepak sama

Dalila Hamid said...

uptown kota damansara x best... danau kota lagi besaq mcm2 ada.... :)

Dalila Hamid said...

istana negara baru dah pindah p jalan duta... yg istana lama mmg suyi mcm muzium ja la...

Yastro said...

Sesekali makan angin bro...hehehe

ummiross said...

Teringin gak nak pegi uptown, tahun depanlah insyaAllah. Cantik pintu pagar Istana tu Khairul..

Ungu Violet said...

sakan jenjalan...bez2..:)

Afzainizam said...

tak ada rezeki lah tu dapat jumpa bro kazman...

wooo up town tgh malam mmg menarik...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip hadapi temprature naik kereta