Amacam blog aku....OK tak ?

Thursday, December 1, 2011

2012 Toyota Hybrid







20 comments:

Adylia Qarissa said...

hyric design tak lawa tapi boleh jimat giler ;p

diana said...

hargaa pun mesti cantik ni..kan??

Kazman & Sue said...

aku rasa dari tahun 2000 aku dah lihat design seakan macam ni... tapi kan...bila la nak kuar kat jalan raya yee... cantik tuuu...

::FAIZ FARISH:: said...

sure Mahal Gila

tunz said...

fuyooo..

dwaty said...

nak pinjammm.... kalau ada lah... hehehe

kutoOobambOo / ericoanaci said...

peh rasa2 masa kutooo dah ada cicit baru dapat merasa naik...

Amy Syaquena said...

serius design dia cantik..harganya pun mesti cantik juga kan..

Kancil 8349 said...

cantiknya...harga nie pun mesti cantik

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said...

concept car rasanya ni bro..gempak sgt kot..

saffiya_aleesya @ echa said...

belakang cam design caldina jer..

Original CikTeddy said...

smart lorh..xyah modify pon xpe..hihi

ummiross said...

Cantiknya, Khairul dah buat tempahan ke? hik!

c'axoera said...

check it out honda new hybrid plak!

http://ch000tz.blogspot.com/2011/11/www-10-wonderful-world-woooohuuu.html

Abhamz said...

salam, kagum...mmg futuristik...

cik wanie Lovela (CWL) said...

t owg ayik usha hehee

Fabulous Me said...

semarttttttt..

**meh mai sban blanje

My Life's Journey said...

wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu cantiknya ... bestnya kalau dapat memiliki 1 hihi

khaifaiz said...

wowwwww

Afzainizam said...

yupppp kita tunggu mungkin model ini lama-kelamaan akan masuk pasaran jugak nanti

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta