Amacam blog aku....OK tak ?

Saturday, November 5, 2011

Selamat Hari Raya AidilAdha

Kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha buat semua umat Islam khususnya rakan2 bloggers ku sekelian . Berhati - hati semasa memandu ,jangan lah pulak kita yg menjadi "korban" nanti . Dagin tu jgn dok mentekedarah byk sangat ....nanti penin kepala :)




16 comments:

ummiross said...

Selamat hari raya aidiladha buat khairul sekeluarga

My Life's Journey said...

Hihi cte la pic last tu ..:)


umi nak ucapkan selamat hari raya haji buat bang khairul sekeluarga gak ..take care tau bang :) ..jgn race gan lembu tau kat kampung ..cian die hek hek hek

sara pedrosa said...

Salam Aidiladha

Dagin tu jgn dok mentekedarah byk sangat ....nanti sakit gg..hee

Kazman & Sue said...

selamat hari raya aidiladha juga dari kami sekeluarga.... dah petang nak malam raya baru dapat merayau dalam blog... sibuk memanjang jee....

Bro... pagi raya kalau bawak lembu macam dalam gambar tu memang sempoi laaa...

ctk said...

selamat hari raya aidiladha...hihi..lawak gile lembu tu..hahahah

Abhamz said...

salam, selamat hari raya...tentu buat korban...duit menang event byk.

♥Aien Najwa♥ said...

orang alim pakai serban, selamat raye koban ! =)

Cik Ice said...

Selamat Hari Raya Aidiladha.. :)

Adylia Qarissa said...

salam aidiladha :)

AYuNG said...

salam aidil adha abg:)

Norgadis Labuan said...

Selamat Hari Raya AidilAdha

caliph shuriken said...

singgah braya kt sini.. salam aidiladha bro ^^

Peroto_Jr said...

salam aidiladha untuk abang skluarga...

Bila Hati Bersuara said...

Selamat Hari Raya Aidiladha jgk utk abg khairul sekeluarga..:)

Afzainizam said...

pergghhh lembu naik motor tu mmg tak tahan gelak beb...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Selamat Hari Raya Aidil Adha
pada Korang semua yerr
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
diy polishing head lamp kereta

CikguShikin said...

Selamat hari raya..dah balik dari bercuti. like lembu tu..sayangnya tuan dia kat dia