Amacam blog aku....OK tak ?

Wednesday, November 23, 2011

Rabu yg sunyi........

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 blogger ku sekelian..aku sibuk skit arini ...x sempat nk singgah rumah hampa..nanti petang klu line clear aku mai no...


14 comments:

Khairil said...

utamakan apa yang penting dulu barulah senang hati nak berBW...hehe...

ummiross said...

Singgah jap di Rabu yang sunyi, hik!

Kazman & Sue said...

sunyi..sebab semua dah turun bukit jalil nak tengok malaysia vs syria ke ni!!!

tak pe...kerja yang perlu di utamakan...

RinsyaRyc said...

<====pernah cat cemtuh kat dinding rumah. so, adek marah die kata vandalisme. dia tuka pi cat purple. ngeh3.

Ungu Violet said...

tak yah penin2...buat satu2 dulu..:)

bella luna said...

betul cakap abg khairil kat atas tu abg khairul, utamakan apa yang penting dulu drpd yang penting, nanti baru la senang hati buat kerja;)

Original CikTeddy said...

buat ape kat atas tu?huhu
abg khairul jgn la sunyi2..kluarga kan ade..^^

Afzainizam said...

Yupppp... Tak apa-tak apa kita orang pun faham.... Dahulukan apa-apa yang penting dulu yerrr...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
teknik penyaduran chrome electro

MaYa MustWany said...

betul tuh..buat yang penting dulu.pelan2 kayuh

Kazen said...

masing-masing ade pekerjaan yg harus d setelkan :)

Entri terkini | Wordless Wednesday 19 | My New Header

chegu abbas said...

amboiiii....sampai ke diding kedai...haih..

Anonymous said...

It took me time to read all the tips, but I clearly loved the post. It proved to be very helpful to me and I’m certain to all of the commenters here!
[url=http://hearthealthydietplan.blogspot.com/]Heart Healthy Recipes[/url]

Kancil 8349 said...

ndak dapat buat kereta, cat dinding pun jadilah

Anonymous said...

I will bookmark your blog and have my kids check up here frequently. I’m very certain they will understand lots of new stuff here than anybody else.