Amacam blog aku....OK tak ?

Friday, November 18, 2011

Lubang punya la besaq

Dah lama aku tak mengalami kejadian tayar pancet bila naik motor..tup2 pagi tadi masa naik mai kerja tayar belakang motor aku pancet ..seb baik x terbabas...tu pon aku gagah naik jugak sampai ke tempat kerja..bergoyang jugak lah aku pagi2 tadi...saja aku x mau berhenti panggil pomen..sbb aku tau..kalau panggil jenuh depa nak mai kalau pagi2 buta ni

Baru sebentar tadi pomen dtg ke tempat kerja aku utk tukar tube baru ..Mak aii...sikit punya besaq lubang ! mcm duit syiling seposen .Apek tu kata ..aku tak buboh angin cukup2..sbb tu jadi lagu tu ..x pa lah yg penting problem solved dan aku boleh baik rumah mlm nanti InsyaAllah ...





18 comments:

Ungu Violet said...

besaq gak lubang tuh..
eh apek tu glemer ar masuk blog...hihi

aman_arab said...

tu dia aih..punya la besaq lubang tu!

josrevalution said...

ni pancit pasal rem tu bro.sek rem motor ko tu spol dia x longar2 ke?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Besar tu lubangnye..
Nasib baik tak terbabas..

EnciK AxixOu said...

msti owt ko golek die t'cabut kat kepala sumbu die 2..asal2 bocor halus je 2..

Original CikTeddy said...

bhaye la..

CikguShikin said...

syukur xde pape x elok berlaku ye..

penah jgk tayar keta pancit time baru kuar Centre Square SP.hujan renyai2, tokey tu pn xmau p buat. bawak slow2 p kdai tayar kt sblh CS tu dan repair.alhamdulillah

cimOt said...

mak aihhhh..bosar bonar lobang..

RinsyaRyc said...

agaga.. x cukop pengetahuan leteww >_<

caliph shuriken said...

skali kena saiz syiling seposen.. nsib baik bro x tbabas kn...

c'axoera said...

tampal jer ngan handiplus hahahah

ummiross said...

Alhamdulillah dah ok..

Abhamz said...

salam, sekarang ni senang...ganti je tiub baru...klu dulu boleh tampal-tampal.

SeseDaP RaSa said...

tue dia.. bleh benkok kong moto nie..hehe..

Khairil said...

sebab tu malas nak naik motor...asyik pancit saja kena paku...

izzie izzam said...

siannyer..huhu tensen jerk bwak moto time tayar boco cm tuh..haha!!

AYuNG said...

langgar apa nih bang, smpai besar gitu pulak jd nya....

Afzainizam said...

makkk aii besooo betoiii lubang bocor... perrgghhh sangup lahh apek tiub tu datang repair motor kamu yerr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
honda civik 1.6 vs mitsubishi evo 6