Amacam blog aku....OK tak ?

Monday, November 21, 2011

Autoshow Parit Buntar Nov 19th

Aku sampai lewat ke show ni..x sempat nk tengok , so aku cilok pics ni dr kengkawan aku jer la buat tatapan korang...
























17 comments:

My Life's Journey said...

Wauuuuuuuuuu cantik la kereta tu ..mantap :)

Kazman & Sue said...

waja merah tu punya la lowered habis...Tahap cecah lantai.... macam mana la dia nak bawak kat jalan raya tu agaknya yeee...

sahromnasrudin said...

gilakentang la myvi tue huhuhuhhhh

naga said...

Fuyoooo, pasti jarang gunakan?

MaYa MustWany said...

kereta mr bean pun de?hihihihi

Abhamz said...

salam, tak tahu ada show kat parit buntar? boleh le pergi sbb dekat rumah mak mertua teman....

khairul said...

Abhamz , dengar cerita lepas ni ada lagi show kt situ..papahal nanti st roger bro

Cik Nanard said...

waa !!! suka tgk design kete yg awesome2x :)

CikguShikin said...

suka keta cute

Ungu Violet said...

merata tempat dorang buat show...gud2

eyqa amin said...

fuh..kompom bangge la lo gerak scre konvoi...ngan kete yg smart2 cmthu....
org len mesT toleh2 nenguk kite an...
eheh :p

Fabulous Me said...

Mini miner ijau tuh comel.. Simple.
And myvi bebulu tu awww.. Sexxay!

abah khalisha said...

Myvi ke ni? Smart tu

khairul said...

yes abah..Myvi tu !

amranaiman said...

tudia myvi.. cntik tp tjm2 sgt :)

Adylia Qarissa said...

biar betul myvi dah jadi macam nie..

Afzainizam said...

woooo muncung kereta tuuu tajam betul lerrr .... modifide zaman sekarang memang hebat-hebat betul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
teknik penyaduran chrome electro