Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, November 1, 2011

Autoshow Karnival Usahawan Desa Sg Petani Oct 29th

Sorry geng..smlm aku malas betol nk update blog..bukannya x dak story...tapi entah lah .tetiba jiwa raga diselubungi misteri dan tahap kemalasan yg sangat kronik , sebab itulah keluaqnya entry Wordless Senin tu...eh.x boleh ka ?..apa pon jom layan autoshow kt SP ni...secara peribadi la kan..ada sesuatu yg tidak kena dengan autoshow ni...dah dengar ramai yg luah kan rasa tidak puas hati ttg penganjuran kali ini...x payah lah aku huraikan disini...biaq p lah kat depa ...

Blogger Malaya dan anak gadis nya 



Ini anak aku yg no 2 dan bongsu..











26 comments:

AYuNG said...

gmba otoshow nih masuk majalan gila kereta bulan nih klu x silap..:)

ummiross said...

khairul, anak comel2,banyak ikut rupa ayah atau mak?hehe...

Amy Syaquena said...

smart gile kete tue...

My Life's Journey said...

Cantik2 kereta kat cni bang ..yang paling cantik tu ha bungga yang kat abang tu hihi :)

Kazman & Sue said...

minat kat waja celup evo x tapi gigil nak buattt... haaaa3x

EmpayarUtama said...

Aku mmg suka nengok cerita bergambar camni :)

khaifaiz said...

dah tak tgk kereta dah ni... tgk anak-anak bro khairul plak ni.. heheh

Fabulous Me said...

Besaq dah bro anak2.. P bwk depa satg gila modified laaaah anak bro ni! Kompem!

Cik tikah said...

wow! dahsyat kete kat blkg tuh...

MaiRa QuEeN said...

Ya Allah....maira join ekpo nie...xjumpe lak..klu jumpe pon meti xperasan...

sahromnasrudin said...

waja kelabu tue mcm krete batman la huhuhuhhhh

Fadzli Amir said...

Memang best la kereta2 kat sini....nasib baik anak lelaki aku kecik lagi...hehehe

Edy Fee said...

ade yang tak kna buat aduan je..hehehe tp pape pon buat yang terbaik bro

Adylia Qarissa said...

yang belakang tu saje jer nak interframe :)

Ungu Violet said...

mmg xterkata dh kalo tengok gambaq keta2 ni sume...:)

abah khalisha said...

Fulamak abah Blogger Malaya..hehehe

Mia Liana said...

wahhhhh... hebatttttt...

Karipap.Inti.Ikan said...

semuanya terbaik

hyz said...

wahhh lawa kete woooo

josrevalution said...

putri tu akan menggantikan tempat ko nanti bro..huhu...

ju said...

Da ada anak dara ye bro :D

Cik Kasih said...

blogger malaya tu pnting..hik3

CikguShikin said...

Saya pun suka waja kelabu tu..pastu kelisa spiderman itam tu pun comey gak.

apa masalah yg incik kerul ckp tu?tapi saya suka ja tgk keta2 tu, tak kisah la.

betul gak, klu tak buleh letak dlm blog gambaq ngan incik kerul..hehe

cik kiwi's said...

huyoo. da ade anak. inagt kan bujanggg...:))

Abhamz said...

salam, pewaris gila modified...

ctk said...

geram betul ct ngan kete mOdified neh..wt ct xkeruan je..haha