Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, October 25, 2011

Suspect under custody

Bang...dia dah masuk...itulah kata2 dari bini aku kol 4 lebih pagi tadi...

aku yg masih mengelamun ( bini aku kata ada bunyi kroh2 ..mana ada darling !)....sambil lap ayaq liog yg meleleh kat pipi..srrrllppp.....

terus bangun..tengok jam dah kol 4.20 am ! Perkara pertama yg terlintas dlm kepala otak aku ialah capai henpon Nokia aku yg "tak cokia " tu dan teros ke dapur ..Yess..dapat dah hang ...selama ni hang la yg dok curi ikan atas dapoq...hang yg dok gigit pintu bilik aku sampai nak lekang ...rasakan naseb hang hari ni..

Pemburuan kami laki bini selama lebih sebulan akhirnya berhasil...apa patut aku buat kat menatang nih ??

bako jer ? goreng ? sula ? curah ayaq panas ? rendam bagi lemas ? rejam sampai pengsan ? atau buang dlm hutan ?

Siap hang ....

4 minit selepas tangkapan....







44 comments:

Hackers said...

ingat apalah td..hehe

Roti Telur said...

kesian2 haha. amik bela jaa!! kihkih..

khaifaiz said...

buat satey ler

Fadzli Amir said...

Hahaha..aku ingat apa tadi...Cik Ti ni memang susah nak tangkap, kat kampung pun banyak...kalu nak bunuh, bunuh dgn cepat tanpa menyiksa dia, tapi aku geli/takut nak bunuh....

Kazman & Sue said...

tikusss????...haaaa3x... goreng pon sodaapppp.....

Izyan Yan Cinnamon said...

hoho ingat pe..cik ti upanya..:)

Ungu Violet said...

apa tu...tikus kaaa...pi bela cam hamster...haha

Edy Fee said...

karat habis hehehe
ape kes perangkap tikus ngan decoder

My Life's Journey said...

Eeeeeeeeee cute2 ... comelnya die curi barang kat dapur. Lorrr ingatkan ape la tyadi ..buat suspended(saje rosakkan bahasa) je abang ni hahaha.

Abhamz said...

salam, bagi makan kucing le...hidangan lazatnya hari ni...

cik kiwi's said...

kat umah sewa saya pun banyak gila tikus bang!!!. macam zoo dah. macam2 ada. lipas la. katak. huh!

mirakim said...

jemur kt panas je

::FAIZ FARISH:: said...

dia punya sedara mara lg byk... hehehe so beter bela kucing

Lady Ija said...

Buat gulai

sis92 said...

eeee geli :P

Hafizzi Aziz said...

jemoq2!

ctk said...

hahaha..siap bubuh masa tuh...cian dia, lpskan lah..haha

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said...

buat gulai je bro..ekeke

Mila Ahmad said...

mak menti ke bang?

ummiross said...

hehe satu kejayaan diawal pagi,hik!

Fabulous Me said...

Bro, dapur gas dah dekat tuh.. Hohohoho..

abah khalisha said...

goreng sodap tu

ch000tz axoera said...

hahahha esok raya kan.....buat rendang jer hehehe :p

caliph shuriken said...

lunch utk kucing, huh...

Nuar said...

ingatkan tikus 2 gigit dekoder...

Cik Kasih said...

ahaha..start ayt prtame tu dh agak dh..ahaha

Cik Ice said...

Cehh..tajuk meletop..baca2..Cik T ker..atoii.. :P Pape pun tahniah dengan kejayaan.. :) hehehe

lambdasp!!n said...

wakkaka..lu bikin gua suspen daaa...
apo lagi BBQkan lah....ekekkke
dah masak nanti bro tak hingat dah tikus ke hapa tadi...huahahaa

Sufinah Yussof (SY) said...

hasil tangkapan dari berburu.

Kancil 8349 said...

cadangan kancil sama macam Faiz Farish...bela kucing...

wahida said...

mmg tensen kalau rumah dah ada cik ti ni..tensen...dulu masa duk menyewa cik ti ni selalu singgah...huhu..

ko bakor je...haha...

Norgadis Labuan said...

Nampaknya ilmu yg ia tuntut belum cukup lagi sehingga akhirnya tertangkap jua hehehe...

cplud miera said...

uhuhhuhuhuhu

bella luna said...

abg khairul, ade sekor je ke? bukan ke biasanya cik ti ni ade geng ramai ke?hehe, buat gulai je, pastu bg simba umi makan,hehe

Khairil said...

jgn buat mcm yang muamar gadafi kena bro..zalim.. huhu

Cikgu Bada said...

goreng pun sodap

Kazman & Sue said...

jon jenjalan tangkap tikus malam2 begini....

AYuNG said...

buat masaklemak cili api pun layan gak..hehe

Warna Warni Kehidupan said...

tahniah tahniah..bagi jek kat cik miaw

qhaizaa said...

kebumikan sambil main lagu org mati....;p

Ida Zuraida said...

keringkan pastu wat hiasan kt dinding

Adylia Qarissa said...

hahaaaaaaaaaaaaa...dkna dah lama tengok tikus...

Afzainizam said...

hapuskan ajerrr karang beranak pinak susah karang.... jangan biarkan dia terus membiak...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip pentingnya nama pemandu kedua dalam insurans kereta

Terbelog said...

jual je
timbang kati hahaha

ade org beli ke????