Amacam blog aku....OK tak ?

Thursday, October 27, 2011

Sepang KBS & GP show2011 22/10/2011












13 comments:

AYuNG said...

ishhhh...xdan nak masuk ari tuh org dah balik...sedih!~~

Belalang Hijau said...

ni time race motor kat sepang tu ka?

ummiross said...

Kereta hijau tu ,WOW! hebat..

Edy Fee said...

gile gem,pak..dh mcm ag kat umah ni...asyik make up kete je..hbis duit kat situ

bella luna said...

abg, bagi bella kereta untuk entry kali nie kurang menarik,.nape ye? adakah sebab transformation simple and kurang hebat berbanding sebelum2 nie?emm

A Crack Mirror said...

bang..sekali pandang..nmpak kereta tu macam terangkat..menjungkit... best2.. cayok ah..

Adylia Qarissa said...

kereta nie macam nak terbang lak...heheeee

abah khalisha said...

Pk byk kali nak naik ke tak kete cmni.hehehe

Abhamz said...

salam, tidak berapa byk kereta2 nya tapi penampilan tetap menarik.

Kazman & Sue said...

bila aku tengok pintu keter kebanyakkan bukak naik ke atas macam sayap... agak2 ada tak yang nak buat buka pintu macam keter jaman perang dunia pertama... pintu belakang dgn depan dibuka macam pintu rumah!!!..

RinsyaRyc said...

cool gila! huhuhu.. Yangni bagi kat rin buleh tak?

afzainizam said...

pergghhhh mmg dahsyat beb ... kalau dekat aku dah pergi kat sana... nak cari ilham modifide kereta aku...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Sound for breeding lembu pejantan

ctk said...

semart gileew! i like!..banyaknyer piala dapat...hOhO