Amacam blog aku....OK tak ?

Friday, October 7, 2011

Perodua Alza Infinite Sport Modified








Source : www.KERETA.info

23 comments:

juanita aka tetikusrusak.net said...

Wow...stylist gilerrr

ku-cit said...

da mcm keter konsep...

AYuNG said...

eh...alza pun nak kuarkan model baru dah ker....

My Life's Journey said...

fuhlamak bang .. cantik jugak alza dibuat mcm ni ..nampak mcm kete impot je la ..cantik2 ... warna putih lagi tu ..ui uiiiiiiiiiiii

AYuNG said...

eh...alza pun nak kuarkan model baru dah ker....

Kazman & Sue said...

kalau kilang perodua ni pun dah dahsyat modified sampai kat customer tak tahu jadi apa dah...
orang kita kreatif punyaa...

ummiross said...

cantik warna oren tu...

awie958 said...

tengok depan macam caldina pun ada

Mila Ahmad said...

smart one the orange ^_____^

harrazdani said...

memang superb laaaa...huhu

Mrs.Yie said...

cantik..

khaifaiz said...

wallawei

Cik Kasih said...

wah..jom kite kasi conteng ini kreta jd kartun! hik3..

Hafizzi Aziz said...

style gila sioottttttttttt

josrevalution said...

ni pasti beratus ratus ribu duit habi bila midifit came ye tak bro?..hehe..memang puas hati lah..

CIK TOM said...

wah nmpk smart gile...

abah khalisha said...

Smart!

qhaizaa said...

ni yg geram niiii..hehehehe..xpa2..tungu aku blk kapai...aku mekap exora aku sempoi nyaa..hehehehehe.....
(geram nih)

Afzainizam said...

Pergghhhh aku mmg nak ambik Alza ni... cuma belum cukup bajet ... tunggu taun depan nanti

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
skuter sanyang motor sym

Abhamz said...

salam, nampak garang dan mewah....

muse said...

brp hp ni bro ?

Terbelog said...

interior aku suke

Kancil 8349 said...

cantiklah bro...