Amacam blog aku....OK tak ?

Thursday, October 27, 2011

Karnival Usahawan Desa @ Taman Ria Sg Petani

Hari ini bermula lah Karnival Usahawan Desa @ Taman Ria Sg Petani Kedah .Pelbagai acara telah disusun atur oleh pihak penganjur , mcm biasa salah satu acara ialah pertunjukkan Mega Bikes  ( berlangsung harini Oct 27 ) , Autoshow kereta Oct 29 dan pertandingan audio system kereta pada Oct 30 .
Walaupun tidak terlibat dlm karnival ini , aku akan kesana jugak sbb nak mempromosi autoshow aku yg bakal berlangsung di Kulim pada bulan depan .Khususnya buat warga Sg Petani..ambil lah peluang ini untuk menghabiskan duit gaji yg baru dapat tu kat sana ..sbb bermacam-macam jualan ada ..bak kata arwah pakcik Astro..MACAM2 ADAAAAAAAAAA...

6 comments:

ummiross said...

bila lah ummi dapat pi Sungai Petani ni..

Adylia Qarissa said...

tempoh hari ada buat kat putrajaya..tapi dkna tak pergi pon..heheheee :)

Cik Kasih said...

bile nk buat kt trganu plak?hik3

CikguShikin said...

auto show tu ada sepanjang hari ke atau waktu2 tertentu?

afzainizam said...

oohhh ingat Jom heboh tadi.... eeemmm elok gak gi ... banyak manfaatnyerr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Sound for breeding lembu pejantan

ctk said...

bes tul aktiviti dia..hihi
tp malangnyer ct jauh..huhu