Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, October 4, 2011

Heran btoi aku

Mau tak herannya ..mana p semua eklan2 aku selama nie ???? sejak kena hacked aritu...eklan2 tu mcm segan dah nk muncul kat blog aku nie..dah x sekerap mcm dulu..

1)Adakah aku sudah tidak sepopular seperti dulu ?
2)Nuffnang jeles kat aku ?
3)Nuffnang dah meluat kat aku ?
4)Adakah semua sponsors dh x sudi nk join dlm blog aku ?
5)Atau depa x mau aku menggunakan duit tu utk xtvt2 kurang sihat ?
6)Atau mereka jeles yg aku ni ...............................terlebih hensem dr depa ?

14 comments:

Kancil 8349 said...

sabar bro...mungkin terlepas pandang kot...

My Life's Journey said...

Hihihi ader2 jer la abg ni ..hihi ..tak pe bang. Nanti ader la rezeki tu nanti ... melimpah2 ke ladang gandum ..hihihihi :)

khaifaiz said...

Aku rasa mesti nuffnang jatuh dalam kategori ke 6... yuhuuuu

Cikgu Bada said...

ye juga..mungkin belum lg tu..atau cikgu rasa mungkin sebab no 6 tuu

Cik Kasih said...

ahaha..mybe la..abg khairul,sapa sruh hnsem sngt? ^_^

Zul Fattah said...

relex sudah bro.. aku x kisah pun semua ni.. kita blogging just 4 fun k n find frends

Hafizzi Aziz said...

aku asa depa jelez kita lagi hensem dr depa..sebab aku pown xdak iklan menari2 di blog..hahaha

Khairil said...

aku pun sama le..tak keluar iklan , tapi keluar "saya siarkan iklan nuffnang..." kita kena gam kut?..

haha..yang no. 6 tu x leh belah bro, lawak...hehe

Abhamz said...

salam, dgn nuff kena byk2 sabaq...Insya-Allah rezeki hang akan bertambah.

Arpiiz said...

err, cuba tanya dengan nuffnang..hehe

RinsyaRyc said...

hahaha,... hemsemla sngt.. ekekeke.. *okay hemsem..

dwaty said...

kesilapan teknikal kot... @ dorg jeles tu abg ada keta lawo.... hehehe

caliph shuriken said...

sy tgk kuar ok jaa ni ^^

gilaweb said...

bro sempoi la ayat bro haha