Amacam blog aku....OK tak ?

Tuesday, October 18, 2011

Autoshow Karnival Ampangan N9 Oct 16 2011

















16 comments:

AYuNG said...

ehhh..meriah nya...hehe~~
nma jer duk n9, tp event nih x p pun...

ZWAN SABRI said...

sumpah hebat gila design dlm keta tuu.. klaw masok, confirm xmo kuaq dah.. haha..

MySuaraBlog: Gigi Kuning, Gosok Gigi, Tandas..

ZWAN SABRI said...

untungla ada orang yang rindu.. ;)

MySuaraBlog: Gigi Kuning, Gosok Gigi, Tandas..

Khairil said...

meriah bebenor...mcm pesta...

Kazman & Sue said...

tapi memang laa... kalau keter buat airbrush ni memang nampak garang dia lagi lebih laaa....

Abhamz said...

salam, daya kreatif dan ada banyak modal aje yg boleh masuk sukan ni....

Kancil 8349 said...

kereta yang dibelakang tu....hebat dan mantap ooo

ummiross said...

WOw!Kagumlah khairul, hebat2nya..

tyra uyura said...

smart lah .

Adylia Qarissa said...

wira ker nie??

zati embong said...

fuh,siap bawak angkut setaman pooh.

muse said...

tak leh tahan bro keta dah jadi macam bartender punya meja pun ada. sorry lama tk datang sini sebab sibuk sangat dengan tugas2 seharian

Norgadis Labuan said...

Cantiklah...

wahida said...

barangan dlm keta tu buat aku ternganga...

kreatif giler...

khaifaiz said...

cerah mata bila tgk lampu2 tu... kete ala2 meriah gitu

CIK TOM said...

teringin nak modified kete jgk!