Amacam blog aku....OK tak ?

Thursday, October 20, 2011

Aku hangat nie !!

Sekarang ni hampir setiap malam aku terpaksa berulang alik dr rumah aku ke Kulim kerana ada urusan yg perlu aku buat ( agak2 korang urusan apa ? ) Kelmarin dulu lebih kurang 11.30 mlm..kejadian yg x mahu dialami oleh setiap pengguna j/raya telah berlaku kt atas aku...tyre panchet daaaaa.....

Mau tak hangin..jam dh la dekat tgh malam...tyre lak panchet ! terpaksa parking tepi jln dan tukaq tyre ..seb baik Kak Limah x mai tukaq tyre sama ! haha. Baru semalam tukar tyre baru ( kopak duit aku..dh la tengah2 bulan nie ) , aku sedikit ralat sebab tyre tu baru lagi.yer la kan aku baru pakai kereta tu x sampai 6 bulan pon...bunga pon elok lagi . Hampa nk taw pasaipa tyre tu dah x boleh pakai langsung ? Meh tengok pic yg last .....




Tyre tu kena tembos dgn 3 inci punya paku !! dah x boleh tampal ....

28 comments:

AYuNG said...

ehhh...syg nya, keta baru dh kena tukar tayar dah kan....:)

khaifaiz said...

haiya... sakit jiwa tu... tak sempat botak dah kena tukaq

ch000tz axoera said...

dugaaan tu....sabar

Fadzli Amir said...

Ni kes sendiket org tabur paku tu kot Bro....kalu aku la, mau aku bantai tidoq dalam kereta, tunggu siang...hehhehe

Phat said...

dugaan semua ni kan bro

mankete said...

besaq punya paku.. mn la dtg paku tu...

My Life's Journey said...

Hrmmm memang hangit dan hangat jadinya kalau jd mcm ni bang ..tapi umi nak pi tau ..lawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rim gan tayar tu ..cute2!

My Life's Journey said...

Sat gi umi nak jalan ..hai lamanya driver ni ..kalau umi pandu gerenti masuk lam lokang .. atau lokap hahaha


Take care bang .. jgn hangin lagi yer ..hangat leh.

harrazdani said...

panjang pakunyer..huhuhu sabo bro....huhuu

cik kiwi's said...

sakit gila hati. sabarlah bro. dugaan. ngeh ngeh

Adylia Qarissa said...

haaa..tengah bulan kene ujian..ermm..tak pa abg..pasti Tuhan nak bagi rezeki lain :)

sahromnasrudin said...

besar gila paku..org pi naya kot huhuhhhhh

afzalsukasuki said...

aku pun pernah jadi cenggitu bro..kena plak kat karak.perghh!!tawakal je la.hehe

Kazman & Sue said...

ommm maakk aaiii.... panjangnyeee pakuuu....

Belalang Hijau said...

aduh!... itulah perkara yg paling x best dan nak d elekkan...

huhuhu

Ummi said...

seb bek x dak gangguan makhluk halus atau makhlus kasar kan.... kalu dak kena menapak lek umah....

CIK TOM said...

ciktom punye kete xpernah tukar tayar lg..huhu

wahida said...

panjangnya paku....

sabar la yer...huhu...

Ungu Violet said...

depa wat bisnes ngan tabur paku kat jalan...keta pun leh pancit...moto lg laa...huhu

awie958 said...

woooooooo 3 inchi biak betul

ummiross said...

eh paku dari mana tu khairul, panjang tu, sayang kan tayar tu baru lagi, mau tak hangat kena tukar dek paku..

Kancil 8349 said...

bro...nasib kereta...dulu Kancil bawa motor tengah malam balik dari kenduri rumah pak cik..jarak rumah 43 km...tinggal 20 km lagi dah pancit tengah jalan...sunyi sepi...terpaksa juga jalan...apapun ia pengalaman kan..

hyz said...

uikkk baru tuka taya da pancit?

CikguShikin said...

Tayar incik CCR saya pun penah kena paku yang agak panjang tapi bawak pi kedai tokey tu tampal gak..agaknya tak seteruk incik khairul

Khairil said...

tahu dah no. plet..haha..panjang paku tu!!

zati embong said...

jat 2x tyar pancit tau.sekali kena tampal lg, kali ke 2 rasa nk campak je tyar dgn rim2 2 dlm gaung,tkar tayar terus.

Abhamz said...

salam, samalah kita, saya baru tukar tayar sbb paku tembus bhgn tepi tayar...tp tukar yg scond hand je...

aRaN said...

sabaq bro hehehhee